• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Thanks Dennis!

Laatse aanvullingen:

-Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
- Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml :party:
- Lake Country - SmartPads CCS 6.5 inch White Polishing Pad - Rotary
- CarPro - Reload Spray Sealant - 50ml :kado

Erg fijn om de APC+ weer te hebben! Ruikt heerlijk naar sinaasappeltjes :heart_eyes: Binnenkort de extractor maar weer eens aan het werk zetten in het interieur van mijn opa's Safrane. Stoelen eruit en tapijt eens flink onderhanden nemen. Helaas nog 6 week wachten. :(
 
Heb net de openings post bekeken, ik heb in vergelijking met jou nog een laaaaange weg te gaan, ook wat betreft ervaring zag ik wel, al beginnen met detailen op je 14e..8-())
 
Bedankt Wouter, ach ik voel mij hier ook een groentje hoor! Zoveel machinale ervaring heb ik ook nog niet, jaar of 3 nu. Heb 14 jaar alleen maar gewassen, gekleid, gewaxed en wat handmatig gepolijst. Eigenlijk kun je wel stellen dat ik nog 'maar' drie jaar serieus detail. Heb zoveel geleerd hier door te lezen en nog eens te lezen.
 
Ja veel lezen, iets wat ik hier ook regelmatig doe, eerst zag ik door de bomen het bos niet meer (zoveel verschillende manieren/producten en hun namen, wegen om tot een goed resultaat te komen)

Stukje bij beetje begrijp ik steeds beter hoe één en ander in zijn werk gaat en welke producten voor wel k doel geschikt zijn, stappen plannen, tips en trucs en ga zo maar door.

Succes binnenkort met het interieur van de Safrane!
 
Twee nieuwe aanwinsten via forumleden:

- Fuzion (via pistash)
- detailkrukje (via Eelco)

En mischien nog een beetje Autobath ritselen van Eelco :-b
 
Laatste aanwinsten:

DSC00733.jpg


Pro Plus krukje (in hoogte verstelbaar)

Wolfgang Autobath
 
Mooi hoor zo een verrijdbaar krukje met plek voor wat spullen/producten, is dit nog een beetje stabiel en een beetje goed rijbaar op straat?

Waar ik mijn auto detail (ouders) gaat dit sowieso niet werken met dat die steentjes/grit, dat word straks gewoon een opstapje gebruiken om op te zitten bij het dappen van de lagere delen.
 
@Wouter: hij is erg stabiel! Maar denk niet dat hij geschikt is voor gebruik op tegels e.d. Zijn de wieltjes te klein voor.