• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Black Hole op grijze en rode auto ?

BMWE91

Detailing rookie
11 apr 2011
77
0
Hallo,

Zoals de titel al aangeeft kan ik Poorboys Black Hole ook op grijze en rode auto's gebruiken. Niet omdat ik te gierig ben om Poorboys White Diamond te kopen man het maar omdat ik van het weekend opeens een spoedklusje heb. :) Degene vroeg het vanmiddag pas dus geen tijd meer om spul te bestellen. :(

Hier gisteren ook nog gedaan zonder problemen, het enige dat me opviel tijdens het aanbrengen was dat steenslag en diepere krasjes plots duidelijker zichtbaar werden. Wat wel logisch is denk ik op een zilver-grijze wagen.

Is het een grijze of een zilver grijze lak;)

Maar moet geen probleem zijn.Mischien dat je bij een zilver grijze een net wat mooiere resultaat kan behalen met White Diamond.;)

Heb zelf ook wel eens BH op een zilverre lak gedaan.En gaf een mooi resultaat , alleen vondt de lak wel iets donkerder.

Ervaring bij geeft dat de black hole een warmer effect heeft.
Op rode lak is dit echt een surplus:ja
White diamond is op een grijze lak de juiste keuze.

Het gaat om zilvergrijs mettalic en rood uni.
Maar we proberen het wel en kijken wat er gebeurd. Ik heb al white diamond in bestelling staan.