• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB ex-p na de wax? Of dubbel wax laag in de winter?

cybersijp

Detailing addict
22 okt 2010
320
62
Hallo,

Vandaag en gisteren een flink deel van beide dagen bezig geweest met het beginnend detaillen van mijn auto. t is ook zo lullig om meteen op de wagen van een ander te beginnen he?

Afin: Gepolijst, black hole eroverheen, en toen in al mijn enthousiasme meteen de natty liquid wax eroverheen gepoetst(wel eerst de black hole laten curen , en uitgepoetst natuurlijk....

Dacht ff niet na, maar volgens mijn idee kon je wel een sealant(ex-p) opzetten voor de wax maar er niet na.... Maar omdat ik net kom kijken kan het best zijn natuurlijk dat de ervaren mannen/dames een andere raad voor mij hebben. Ik kan bijv. ook nog een tweede laag wax opzetten ivm de komende winter. Vraag is dus wat is wijsheid in deze?

Ex-p(sealant) alsnog na de wax, of morgen een tweede laag wax aanbrengen? :weetniet

Bij gebruik van zowel een selant als een wax, dan eerst de sealant en vervolgens de wax.
Maar goed, dat staat al menigmaal op dit forum vermeld hoor.

T is dus te laatste geworden :)

Volgende keer telt dit gewaarschuwd mens voor twee (en in lagen :lol )