• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB natty's op Autoglym SRP gebruiken. Nog EX-P nodig?

hessel

Detailing rookie
2 aug 2009
3
0
Hallo,

Mijn auto is nu alleen nog behandeld met SRP van autoglym, maar wil er Natty's van PB op gaan gebruiken. Daar ik redelijk nieuw ben in dit alles en ik gehoord heb dat er al een sealant in SRP zit, moet ik dan alsnog een EX-P gebruiken NA SRP en VOOR Natty's?

Thx Hessel
 
ik heb het niet gedaan, gewoon natty's erop.

volgende keer doe ik er limeprime lite over srp, en ONDER natty's (red in mijn geval)

maar je kan een sealant over srp heen doen, moet je alleen wel 1 hebben zonder abbrasives (zoals de ex-p)

en DAAR kan je natty's overheen doen
 
Hoe bevalt de SRP ?, zelf vind ik het een beetje tegenvallen.
Moet het alleen nog machinaal proberen.
 
bevalt mij prima..

maar met dit topic in gedachte, heb ik eens geprobeerd:

wassen met dodo btbm
kleien met mothers / dodo b s
autoglym srp
dodo limeprime lite
natty's red (2x)

ik moet nog fotos maken... maar hij is MOOOOOOI geworden

mij valt ie ABSOLUUT niet tegen, maskeert een hele hoop.

ik doe altijd 1 keer de auto GOED wrijven, afnemen, 2e keer er iets lichter overheen.

wel heb ik gemerkt dat je aardig wat product moet gebruiken met de hand (meer dan dat ik had gehoopt)
maar resultaten boek ik er ZEKER mee

machinaal nog niet gedaan, maar denk dat dit weinig uitmaakt, aangezien er zo goed als geen "cut" inzit, en eigenlijk alleen maar vult.