• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB's EX

madtraxx

Detailing rookie
11 aug 2008
520
0
Afgelopen weekend voor het eerst met Poorboys EX gewerkt, beetje raar goedje... je zou eerder denken dat het in een glas thuis hoort of als dressing over een Sorbet :D
Toen mijn neusgaten absoluut waren vervuld van de lucht ben ik begonnen met de auto te behandelen, ik heb eerst de auto gewassen en gekleid. Vervolgens met een Even Coat applicator kloon (Motip) de EX opgebracht. De applicator pad zoog zich behoorlijk vol ondanks dat ik deze had ingespoten met een beetje Quick detailer. Ik heb de auto volledig behandeld ermee en een beetje dik opgebracht. Dit heb ik met opzet gedaan om te kijken hoe het zich liet verwijderen en of er rare vlekken achter zouden blijven, iets wat ik wel handig vind om te weten. Ik heb het hele zaakje een uurtje laten curen en vervolgens weggepoetst. Ondanks de dikke laag liet het zich heel makkelijk verwijderen, het verkruimelde wel een beetje maar dat komt door de dikke laag.
Na het volledig uitpoetsen zag ik een hele mooie egale glans. Ik heb maar één klein minpuntje kunnen ontdekken, het spul blijft duidelijk zichtbaar achter in kiertjes en naden. Iets wat wel wat meer werk vereist om alles te verwijderen. Hierna heb ik nog even een laagje Natty's Red aangebracht om het geheel nog een extra glans en bescherm laag te geven.
Al met al een fijn product om mee te werken.
 
als het kan, probeer foto's voor/tijdens/na te maken.

Wel leuk dat je iets schrijft erover.
 
yup was de bedoeling, maar had alleen mijn telefoon bij me (HTC P3300) en die maakt geen geweldige foto's...