• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pb's polishes die waterig worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Surreallistic

Detailing addict
5 sep 2009
178
65
Is er een oplossing tegen het verwateren van een polish? Mijn SSR2.5 kan ik dus wel wegfl!kkeren, want die klinkt als water als ik schud (ongeacht hoe lang). Ook andere polsihes en blackhole zijn vele malen dunner dan toen ze net binnen waren..... Prof. Polsih is meen ik standaard dunner dan de SSR serie??

Dat het dunner wordt, is bekend. Dit veranderd niets aan de werking van het product.

Het klopt dat de PB PP dunner is omdat hier geen schuurkorrel in zit ten opzichte van de SSR producten.

Het loopt direct de pad in. Krijg je dan geen oververhitting met de DAP?

PS: Jeroen, hebbie nog tijd dit weekend? ;)

Moet opzich kunnen hoor, pad ff insprayen met QD oid voor gebruik, en na het aanbrengen op de pad vrij vlot verdelen over de lak, dan gaat t prima.
Je kunt ook een paar druppels op de lak aanbrengen en vanuit daar gaan verdelen, net wat je makkelijker vind.

Waterig spul op de rotary is niet aan te raden, kan nog wel eens gaan spetteren.

Druppels op de lak aanbrengen .... dan loopt het dus zo van m'n auto af :D
Vrees dat de opslag zomers in de warme, hoge vochtigheidsgraad, schuur van de zomer de das heeft omgedaan bij de SSR 2.5. Sla het sinds dit najaar op in de bergingsruimte op zolder. Stuk minder vochtig/warm.

Volgens mijn heb ik ooit gelezen dat je hem kan retouneren naar de dealer,stuur cc anders eens een berichtje:cool

Ik heb hier dus ook last van.

Mijn SSR2.5 is nog goed, maar mijn SSR1 is net water geworden. Misschien is dit nog bruikbaar, maar praktisch is anders. Het spettert alle kanten op met de DAP.

Wat is het antwoord van CC hierop?

Het antwoord staat volgens mij al een paar keer op het forum. ;)

De polijstmiddelen kunnen gewoon gebruikt worden, de polijstende werking blijft hetzelfde. Het kan alleen meer spetteren.

Wil je het omruilen? Geen probleem. Stuur de fles retour of breng hem langs en wij regelen vervanging.

:slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.