• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PBW Natural Look

Broodplank

Detailing addict
22 jul 2011
80
52
Heren

Vraagje. Ik heb pas PBW Natural Look aangeschaft maar ik zie bij sommige foto's dat er een spuitdop op zit. Werkt dat beter of mengen jullie het of hoe zit dat? Ik heb het nog niet gebruikt vandaar dat ik het vraag.

sprayt perfect met een standaard plantenspuit, is idd veel voordeliger aangezien je het OP je pad kan sprayen ipv je pad te doorweken met het spul!

trouwens NATURAL LOOK = zo een zalig productje

Het is in elk geval dikker dan water. Ik spray het op een pad en breng het dan aan op het oppervlak. Op deze manier krijg je een veel gelukijkmateriger resultaat dan direc top het oppervlak te sprayen. Handig spulletje m je interieur net dat beetje extra te geven.

Ook ik spray de natural look en dat gaat echt goed. Het is zelfs gemakkelijker dan met de originele doseerdop

grtz

Met een nitril handschoen aan, kun je het ook gewoon op je vinger/hand doen en in smeren, verdwijnt er niks in een padje.... en is het niet nodig om te sprayen.;)