• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peter A3 TDI stelt zich voor

Peter A3 TDI

Detailing rookie
15 mei 2008
599
0
Hoi,

Ik rijd een A3 ambition uit 2003 (model 2004) en ben via het audiforum hier terecht gekomen...
Ik was en poets mijn auto altijd met de hand, maar ben nog een beetje zoekende naar de ideale combinatie van producten.

Groeten
 
Nog niet geloof ik. Wordt aan gewerkt door Tim. Je kunt ze wel uploaden bij bijvoorbeeld Photobucket.

Gr. Rudi
 
Hoppa! Alweer een Audi... Nou ja, beetje spin-off van het Audi Forum denk ik. Moet kunnen, komen vanzelf andere merken bij.
 
Welkom hier, wat een Audi fans allemaal!
Voor een hardere lak als die van de Audi is misschien een excentrische machine iets?
Met de hand ben je toch beperkt, zeker met de Audi lak :idee
 
Bester cleaners,

Hier dan eindelijk mijn foto's, van mijn A3!

Foto 1:
A3_1.JPG


Foto 2:
A3_2.JPG


Foto 3:
A3_3.JPG


Foto 4: (kwam een R8 tegen, een fotootje kon natuurlijk niet ontbreken)
A3R8.JPG


Groeten,
Peter
 
Hoi en welkom hier Peter.
Er zijn nog meer slachtoffers van harde Audi lak hier, dus de ideale combinatie van producten kom je heus wel tegen :)^
 
Pfff ik vind deze A3 altijd mooier dan degene met die doorlopende gril.

Het is natuurlijk mijn bescheiden mening en ik respecteer de andere smaken, maar ik vind het een beetje jammer worden dat je van een afstand niet echt meer het verschil gaat zien tussen de A3, A4, A6 en A8. Als ze dichterbij komen wordt het verschil duidelijker, maar toch... En dan komt volkswagen ook met zo'n doorlopende grille... brrrrr :)

No offence, want het zijn allemaal vet mooie auto's...
 
Zondag gaat de A3 er aan geloven en mogen Stimpy en Dibbuz er eens flink op uit leven!
Hierna ga ik hem zelf bijhouden met mijn vers aangeschafte spulletjes.. (zie collecties)