Hallo allemaal,
Ik ben Peter en ik ben 18 jaar.
Ik woon in een dorp vlakbij Emmen. Toen ik nog een brommer had werd deze dagelijks schoongemaakt en gepoetst ( toen nog Turtle Wax )
Nadat ik heeel veel pagina's op het internet gelezen heb over merken, stappenplan etc. ben ik van plan om nu zelf aan de slag te gaan.
Ik heb zelf nog geen auto, (ben inmiddels aan het lessen) maar elke week worden onze auto's gewassen door mij.
Mijn ouders hebben een Opel Vectra GTS en een Peugeot 107 die er altijd brandschoon uitzien.
Ik vind poetsen erg leuk en veel voldoening geven en daarom ben ik van plan om me hier in de buurt beschikbaar te stellen om andermans auto handmatig te gaan poetsen tegen kleine betaling. Op het moment heb ik nog niet de beschikking over veel spullen met uitzondering van een goedkope Autoshampoo en NXT Tech Wax 2.0.
Na zeer veel gelezen en afgewogen te hebben ben ik tot de volgende set gekomen ( graag mening en aanvullingen )
Wassen
The Bone spons - € 8,98
Shampoo/Klei/Paint Cleaner/Polish/Carnauba Wax
Mothers Ultimate Wax System Kit - € 87,99
Krasverwijderaar
Meguiar’s ScratchX € 16,99
Sealen
Meguiar’s NXT Tech Wax 2.0 ( in bezit)
Drogen
Waffle Weave Drying Towel - € 13,99
Pads
4x Carclean.com Pads - € 1,75 p/stuk
Microvezel doeken
2x Poorguys World Deluxe Mega Towel € 5,99 p/stuk
Detailing
Meguiar’s Ultimate Quick Detailer Spray - € 19,99
Bandenonderhoud
Mothers Back to Black - € 9,98
Met deze set en 5-stappenplan moet ik handmatig toch wel goede resultaten kunnen behalen?
Groeten,
Peter
Ik ben Peter en ik ben 18 jaar.
Ik woon in een dorp vlakbij Emmen. Toen ik nog een brommer had werd deze dagelijks schoongemaakt en gepoetst ( toen nog Turtle Wax )
Nadat ik heeel veel pagina's op het internet gelezen heb over merken, stappenplan etc. ben ik van plan om nu zelf aan de slag te gaan.
Ik heb zelf nog geen auto, (ben inmiddels aan het lessen) maar elke week worden onze auto's gewassen door mij.
Mijn ouders hebben een Opel Vectra GTS en een Peugeot 107 die er altijd brandschoon uitzien.
Ik vind poetsen erg leuk en veel voldoening geven en daarom ben ik van plan om me hier in de buurt beschikbaar te stellen om andermans auto handmatig te gaan poetsen tegen kleine betaling. Op het moment heb ik nog niet de beschikking over veel spullen met uitzondering van een goedkope Autoshampoo en NXT Tech Wax 2.0.
Na zeer veel gelezen en afgewogen te hebben ben ik tot de volgende set gekomen ( graag mening en aanvullingen )
Wassen
The Bone spons - € 8,98
Shampoo/Klei/Paint Cleaner/Polish/Carnauba Wax
Mothers Ultimate Wax System Kit - € 87,99
Krasverwijderaar
Meguiar’s ScratchX € 16,99
Sealen
Meguiar’s NXT Tech Wax 2.0 ( in bezit)
Drogen
Waffle Weave Drying Towel - € 13,99
Pads
4x Carclean.com Pads - € 1,75 p/stuk
Microvezel doeken
2x Poorguys World Deluxe Mega Towel € 5,99 p/stuk
Detailing
Meguiar’s Ultimate Quick Detailer Spray - € 19,99
Bandenonderhoud
Mothers Back to Black - € 9,98
Met deze set en 5-stappenplan moet ik handmatig toch wel goede resultaten kunnen behalen?
Groeten,
Peter