• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

peugeot 106 rallye s1 (1995)

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
Van morgen bezig geweest met het intereur.
De stappen zijn :
* stofzuigen.
* apc. ( hierbij een oude theedoek gebruitk)
* NXT Generation Tech Protect. ( work towel)

foto's..

IM000834.jpg


IM000836.jpg


IM000837.jpg


IM000841.jpg


IM000843.jpg
 
Gewoon APC ,en een borsteltje ,droogt gewoon terug mat en wordt niet glad hoor. (heb dezelfde pedalen in de Saxo)
 
zit nog te twijvelen tussen Collinite Liquid Insulator Wax #845 of Poorboys World Natty's Paste Wax Blue - 225gr!??

de wax van meg vindt ik niet zo lang mee gaan dus vandaar deze vraag voor mij rode peugeot.. ;)
of weet iemand een betere wax voor mij rode auto?
 
Beide zijn inderdaad kwalitatief goed, de 1 is een paste en de andere vloeibaar. Misschien dat dat de doorslag kan geven? Natty's ruikt lekker em de collonite niet, dat ruikt gewoon chemisch. :-"
 
jah.. wat wil ik uitgeven.. :auw
op zich mag het wel wat kosten maar dan moet het wel heel goed zijn.. :auw
denk max voor de wax 50 qa 60 euro!?
 
Natty's = paste, Insulator = vloeibaar. De Insulator is een stuk duurzamer dan de Natty's!

Had jij trouwens niet je interieur laten reinigen? Volgens mij zitten er vlekken als je op de foto naar de passagierstoel kijkt of zie ik dat verkeerd?
 
jeffrey rallye zei:
dus jij zal gaan voor Insulator ?
moet ik dit eerst warm maken dan ofzo? omdat het niet vloeibaar is..

jah die wil er niet uiit!!

Vreemd, ziet er niet zo hardnekkig uit. Hebben jullie ook geprobeerd met APC 1:4 en inborstelen met de Interior Brush??

Die Insulator kun je gewoon aanbrengen hoor als je hem in een ruimte op kamertemperatuur bewaard. Als hij in de garage ofzo staat waar het wat kouder is dan wordt het inderdaad moeilijk om iets uit het flesje te krijgen! :eek:)