• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 207 DarkBlue

DarkBlue

Detailing addict
14 feb 2011
67
52
Een korte intro,

Na op het punt te hebben gestaan een nieuwe auto te kopen (12-2010) besloten de auto te houden en visueel aan te passen. Wegens de swirlz en krasjes op dit forum terecht gekomen (02-2011). Na het lezen van diverse topics veel advies gekregen en iets meer uitgegeven dan ik van plan was.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Het weekend van 1 april had ik eindelijk tijd de auto aan te pakken. Het mocht niet zo zijn want zaterdag ochtend trof ik mijn auto zonder linker zij spiegel en met krassen en een deukje op de linker deuren. Uiteraard was er geen briefje. Toch maar de andere delen aangepakt waarbij ik tot de conclusie kwam dat de lak knetterhard was. Daarom nog de gele pad en forza aangeschaft.

Dit weekend was het dan zo ver. De schade was hersteld, de stootranden had ik een week eerder al laten spuiten en de spoiler zat er ook net op.
Na anderhalve dag werk hierbij de foto's. Helaas gemaakt met een mobiele telefoon en zoals ik vaker lees waren de 'voor' foto's te slecht om te plaatsen.

voor.webp

zij.webp

zijachter.webp

zij2.webp

achter.webp

wiel.webp

De bekende afsluiter:
doek.webp

Het was een enorme klus en de verlichting in de garage maakte zelfs de kleinste krasjes zichtbaar. Al met al ben ik zeer tevreden met het resultaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie auto, erg sjieke kleur ook. Ik vindt je kenteken apart, maar je klei-set eh... nog iets aparter (voor de oplettende kijkers).

Edit: Robert was me net voor... en ja dat staat er!

Ziet er goed uit! :-)^

Je zegt: "de verlichting in de garage maakte zelfs de kleinste krasjes zichtbaar"....Dat is prima want dat is net wat je wil :ja

Toch ff op de foto geklikt en inderdaad: ik lees ook "gay bar" rofl

Ziet er super uit, vooral die kleur is geweldig, helemaal als hij zo glimt :-)^ .

Op de doos staat Gay Bar, maar op de klei op de doos staat wel clay bar, beetje vreemd.

E-Jan zei:
Mooie auto, erg sjieke kleur ook. Ik vindt je kenteken apart, maar je klei-set eh... nog iets aparter (voor de oplettende kijkers).

Edit: Robert was me net voor... en ja dat staat er!

Bedankt voor de reacties! :schaam

Kenteken is idd ge-photoshopt, er staan eigenlijk nog 3 cijfers bij...
De Gay-Bar was grensverleggend. Misschien dat ik er nog een revieuw voor zal schrijven!;)

die staat er weer netjes bij , prachtig resultaat en een mooie kleur
heb je speciale verlichting in de garage om de swirls en krassen te kunnen zien ??
grtz johan

Mooie 207 zeg en mooi resultaat. Ik ga zelf binnenkort ook een DAP kopen. Heb al aardig wat spullen maar dat ontbreekt nog. Ben zelf ook pas, nog wel handmatig, aan de slag geweest met mijn 308. Kijk maar eens

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke 207! Welke motor heb je erin hangen??

\edit

Al gevonden, 1.6 Vti rijdt gewoon lekker in die auto, zeker 130-150 trekt hij er lekker aan ;)

Thegame1512 zei:
Leuke 207! Welke motor heb je erin hangen??

\edit

Al gevonden, 1.6 Vti rijdt gewoon lekker in die auto, zeker 130-150 trekt hij er lekker aan ;)
BMW blokje he, zit ook in de 116i 8-) . Vanaf 130km/h trekt hij zeker, nadeel is alleen dat je met 120 km/h al op 3500 toeren zit en hij niet (zoals BMW) een 6-bak heeft. Dit in combinatie met een hoog gewicht (1175kg) maakt hem erg dorstig