• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 207 / Swissvax Opaque

Stefan325

Detailing addict
2 sep 2008
270
65
Vandaag mijn Peugeot 207 weer eens behandeld. De laatste poetsbeurt was in november. Van de oude waxlaag merkte ik niks meer.

Stappenplan:

Gewassen met Swissvax Opaque Car Bath
Gedroogd
CG Matte detailer om te cleanen
Swissvax Opaque Wax

De wielen heb ik vorige maand nog in de SuperNaturel gezet. Nu alleen gewassen en gedroogd.

Tijdens wassen:

1.jpg

2.jpg


Gedroogd:

4.jpg

5.jpg


Na het cleanen:

10.jpg

8.jpg


50/50 met Swissvax Opaque

11.jpg

12.jpg


Afters:

16.jpg

17.jpg

14.jpg

18.jpg

19.jpg


Verschillen zijn minder goed te zien dan bij een glimmende auto, maar de auto is weer mooi mat :)
 
die eerste foto's is net of je wrap er af is. Moest even twee keer kijken.

Mooi weer hoor ! Staat em echt goed
 
Ziet er weer netjes uit!
Wat een prachtige 207, complimenten. :)^ :heart_eyes:
Krijg last van enige jaloezie. :D
 
Ziet er weer prachtig uit. Fijn ook dat de auto zo ongeschonden blijft.
Of zit de hele linkerzijde soms onder de deuken, krassen en losgelaten wrap.....
 
mooi gedaan:)^ Lijkt me in het begin wel wennen...al waar we hier moeite voor doen (glans, reflecties, wetlook) mag hier helemaal niet :no
 
Thnx allemaal. De folie zit er nu 1,5 jaar op en nog steeds in uitstekende staat. Het enige is een beetje steen, mja, dat hou je toch. Rij er namelijk gewoon 30.000km per jaar mee. Ik heb de auto destijds ook gepolijst ingeleverd, dus denk dat dit ook geholpen heeft. Heb meerdere gewrapte auto's gezien, maar het is toch een kunst. Sommige zien er van dichtbij echt niet uit.

Ik zie dat ik inderdaad geen foto van links heb haha, dat is niet bewust. Hier een foto na het wassen van de linkerkant:-"

3.jpg


Ik woon sinds 3 maanden niet meer in Amersfoort, dus daar zal je me niet meer tegenkomen,^^