In het projecten gedeelte heb ik de nieuwe wagen al voorgesteld. Ik heb de dealer gevraagde de auto niet te poetsen. Dit heb ik afgelopen weekend zelf gedaan.
gebruikt stappenplan:
- merknaam en typeaanduiding op de achterklep verwijderd
- wassen met twee emmers met Wolfgang Auto Bathe en een scheutje APC
- velgen gewassen met Bilberry Safe Wheel Cleaner
- auto gedroogd
- kleien met klei van ? en PB S&W
- polijsten met Monello:
- twee keer inizio op geel
- mezzo op oranje
- mezzo op wit
- finale op groen
- lak voeden met Black Hole
- lak beschermen met Collonite 845
- velgen 2 x in de Wheel Sealant van PB
- bandjes met bandendressing van Autoglym
- sideskirts en front lip en voorbumper (kunstof deel) in de Trim Restorer van PB
Heb ook de SRR2.5 van PB nog geprobeerd, maar dat goedje was veel te vloeibaar voor mijn gevoel. Maakte er ook meer swirls mee dan er al inzaten. Dus die fles gaat de container in.
Ondanks dat de vorige eigenaar een liefhebber was, heeft de auto alleen wasstraten of sponzen gezien. Lak zat onder de swirls en krassen.
Eerste resultaat op de motorkap.
Curen van de Black Hole
Shine! Bij aankoop van de auto twijfelde ik eraan of er werkelijk metallic lak op de auto zat. Zo dof en ver weg waren de flakes.
Tot slot wat totaalplaatjes:
gebruikt stappenplan:
- merknaam en typeaanduiding op de achterklep verwijderd
- wassen met twee emmers met Wolfgang Auto Bathe en een scheutje APC
- velgen gewassen met Bilberry Safe Wheel Cleaner
- auto gedroogd
- kleien met klei van ? en PB S&W
- polijsten met Monello:
- twee keer inizio op geel
- mezzo op oranje
- mezzo op wit
- finale op groen
- lak voeden met Black Hole
- lak beschermen met Collonite 845
- velgen 2 x in de Wheel Sealant van PB
- bandjes met bandendressing van Autoglym
- sideskirts en front lip en voorbumper (kunstof deel) in de Trim Restorer van PB
Heb ook de SRR2.5 van PB nog geprobeerd, maar dat goedje was veel te vloeibaar voor mijn gevoel. Maakte er ook meer swirls mee dan er al inzaten. Dus die fles gaat de container in.
Ondanks dat de vorige eigenaar een liefhebber was, heeft de auto alleen wasstraten of sponzen gezien. Lak zat onder de swirls en krassen.
Eerste resultaat op de motorkap.
Curen van de Black Hole
Shine! Bij aankoop van de auto twijfelde ik eraan of er werkelijk metallic lak op de auto zat. Zo dof en ver weg waren de flakes.
Tot slot wat totaalplaatjes: