• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pinnacle Signature Series II Carnauba Paste Wax

BMWE91

Detailing rookie
11 apr 2011
77
0
Goedenavond!

Ik vind zelf wel dat ik toe ben aan een duurdere wax, maar niet te duur... :-" En ik vond toen deze: https://www.Carclean.com/product/Pinnacle/Signature_Series_II_Carnauba_Paste_Wax_227g._PIN-310_100790

Het leek mij wel een mooie wax voor niet al te veel, of hebben jullie andere suggesties? Ik zat ook al te denken aan iets van Dodo maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zo veel keuze... 8-o

Wat ik wil is een goede glans en Black Hole moet er onder kunnen. De standtijd is niet erg belangrijk, ik wil best 1 keer in het jaar extra poetsen hoor... :-b
 
Dit is in mijn ogen echt een topwax voor zijn prijs. Ook wat anders een x.

Mooi kleurtje in de pot zelf, de pot zelf is ook mooi m.i, de geur is ook lekker. De wax is zelf goed te verwerken, beetje vettig,heel makkelijk op je pad te krijgen, je hebt al snel te veel en zeer makkelijk te verwijderen.

De standtijd is goed te noemen, bij mij heeft die op een goed voorbereide lak toch zeker 3 maanden volgehouden. Er zat nog steeds bescherming op, maar heb zelf een vers laagje gegeven.

Mijn donkerblauwe lak, maakte die toch een tikkeltje donkerder had ik het idee, mooie diepte en glans.

Ik zou m zelf zeker nog een keer aanschaffen, maar er zijn zoveel leuke waxen;)
 
Bedankt voor je reactie! Mmm... Dan houdt mij denk ik niets tegen om weer een bestelling te plaatsen bij Carclean B.V. :)_[]
 
Nou ik wil je niet beinvloeden hoor:-" , maar ik heb er elke keer plezier van. Ik vind m persoonlijk nog lekkerder werken dan de SN en Fuzion:ja
 
Ik voel me niet beinvloed hoor. Ik was toe aan een iets duurdre wax en ik wist niet als het in en uitpoetsen goed te doen was. Ik houd er niet zo van als je een half uur na loopt te boenen... :schaam
 
Goede Keus;:)^

Heb hem zelf ook in bezit, mooie wetlook en zoals hierboven gezegd heerlijke geur :party: en uitstekend te verwerken !

Eigenlijk een wax die wat onderbelicht is op dit forum :|~*

Echt een aanrader, ben zeer benieuwd naar je ervaringen