• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

plekken van SSR op je oprit...

Roeland zei:
Komtie weer ..................... Dasty van de Wibra.
......Ook voor het schoonmaken van de pads erg fijn, ze worden helemaal weer als nieuw.

iid, voor de pads heb ik nog geen ander middel gevonden wat zo goed én in korte tijd de pads schoonmaakt.
gisteren toevallig 2x3L dasty gekocht ;)

:|~* over een spettertje polijstmiddel :party: :D
 
ach, dat valt wel mee mijn lief vrouwtje kiest altijd partij voor mij :heart_eyes:

en ik heb 14 dagen geleden de auto van m'n schoonmoeder gedetailed en zo ben ik weer even de superschoonzoon o:)
 
Zowel de voortuin als de achtertuin met de HD + terrasreiniger gedaan, werkt perfect.
Test gedaan met alleen de lans resulteerde in mooie stenen, maar waarbij wel het zand als een gek wegblies ( met de terrasreiniger absoluut niet ! )
 
corsawim zei:
en al het stabilisatiezand er tussen uit spuiten zeker....


dat spuit je er niet tussenuit, die terrasreinigers die zorgen ervoor dat je alles ertussenuit spuit maar met de lans geen enkel probleem.