• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pluisjes cabrio dak.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Ten eerste, iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Mijn vriendin heeft een Fiat 500C gekregen, deze heeft een cabrio dakje.
Deze zit vol met pluisjes en haartjes.
Iemand een tip hoe deze te verwijderen?

Ik dacht zelf aan zo'n textielroller. Iemand andere tips?

Ik wil dit dakje daarna licht reinigen met apc en een paardenhaar borstel. Hierna behandelen met fabric guard. Goed idee?
 
Met zo'n roller gaat dat inderdaad erg goed.

Ik zou alleen gewoon een set halen voor een stoffen dak. Ik spray royaal in en doener twee van deze daken mee. Dus een jaar met een set.

https://forum.Carclean.com/threads/mercedes-2006-clk-280-cabrio-mohs-detail.15924/
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Eventueel na de eerste applicatie met een zachte borstel het product diep in de vezels masseren. Daarna nog een laag. Zo heb je optimale en langdurige bescherming
 
Oké, bedankt.
Ik heb de 303 fabric guard besteld. Ga toch proberen met milde APC het dak schoon te maken.

@nicknameless je bedoelt na het inspuiten van de fabric guard het inwerken met een paardenhaar borstel?

Dat was wel mijn bedoeling, precies zoals @tembaco laat zien in zijn topic.
 
je bedoelt na het inspuiten van de fabric guard het inwerken met een paardenhaar borstel

Correct en tevens juist. Na het inspuiten/opsprayen, inmasseren met een zachte borstel. Zo 'druk' je het product diep in de stof voor optimale bescherming. Daarna nogmaals behandelen
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy