• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poetsen / krassen verwijderen

whkramer

Detailing rookie
31 okt 2010
3
0
Afgelopen week reed ik in een gebied waar suikerbieten op transport gingen en daardoor is de auto super vies geworden.

Het gaat om een Altea XL kleur Delhi-rood.
Nu heeft een grappenmaker op de vieze achterklep met zijn vinger het woord viezerik geschreven maar tot mijn verbazing zag ik nadat de auto gewassen was kon ik het woord nog in het lak zien.

Mijn vraag is hoe kan ik dat weg poetsen! Graag jullie advies?

Auto is van 2006 en metallic lak.

Commandant 4 of is dat te agressief?
 
Allereerst welkom,

Natuurlijk is het vervelend als je zo'n schade hebt, maar laat het even rusten.
Neem de tijd om op dit forum te lezen en nog eens te lezen.
Dan zal je zien dat velen zijn begonnen met Turtle en Commandant, maar dat we dat allemaal niet meer gebruiken.
Wat je nu hebt is echt op te lossen, hoe zal je hier vele malen kunnen lezen.
Haast is een slechte adviseur. Misschien meldt zich zomeer een forumlid in de buurt die je wil helpen.

Hans
 
Als de TS even zijn woonplaats in zijn profiel zet kan er misschien iemand uit zijn omgeving er op reageren(helpen), zo word het lastig.
Heb je zelf al producten om uberhaupt iets zelf te doen of zoek je advies om spullen aan te schaffen?

Edit, lees net dat je commadant 4 hebt, kan, maar ik zou toch op zoek gaan naar iets anders.
 
Profiel aangepast.

Zaanstad is de plaats.


michelv. zei:
Als de TS even zijn woonplaats in zijn profiel zet kan er misschien iemand uit zijn omgeving er op reageren(helpen), zo word het lastig.
Heb je zelf al producten om uberhaupt iets zelf te doen of zoek je advies om spullen aan te schaffen?

Edit, lees net dat je commadant 4 hebt, kan, maar ik zou toch op zoek gaan naar iets anders.
 
TS, maak is een duidelijk plaatje van de defecten, dat kijkt iets makelijker. Goed belichten, close up foto's, en scherp aub.

Waarschijnlijk is een grondige reiniging en een lichte polish al voldoende om deze defecten te verwijderen, maar misschien zitten er toch krassen in. Foto's zeggen dan net iets meer ;)
 
Wil je alleen dat stukje goed krijgen of meteen de gehele auto ?
Kijk eens voor een witte handpad en de Monello Mezzo, denk dat je dan wellicht wat meer bereikt.
Het is niet alleen zozeer het middel maar ook de pad die het 'm doet.
Commandant 4 ok, maar hoe aangebracht denk ik dan .... zacht doekje + kwakje 4 en poetsen .... ga je dan idd niet het gewenste resultaat mee bereiken.

Misschien een optie om de gehele auto te doen, of vind je het m.u.v. deze nare plek wel best ( mag ook, no offence )
 
Zal komende week een foto maken en mailen.

Inmiddels is de auto al weer vies van de bietencampagne.

Groetjes

Waalko



Havanna zei:
TS, maak is een duidelijk plaatje van de defecten, dat kijkt iets makelijker. Goed belichten, close up foto's, en scherp aub.

Waarschijnlijk is een grondige reiniging en een lichte polish al voldoende om deze defecten te verwijderen, maar misschien zitten er toch krassen in. Foto's zeggen dan net iets meer ;)