• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor het eerst krassen verwijderen

patrickvlt

Detailing rookie
10 mrt 2022
3
2
Dag mensen, ik heb een tijd geleden een tweedehands auto aangeschaft en ik wil daar graag enkele krassen op verwijderen.
Ik ben hier compleet nieuw in :)

Als ik met mijn nagel zachtjes over de krasjes heen ga, dan blijft mijn nagel niet haken. Dus dan zou ik ze moeten kunnen polijsten toch?

Ik kwam vervolgens de Commandant Car Polish 5 tegen:


En wou dit gaan gebruiken icm de Qumax Polijstmachine:
[mod]geen commerciële links toegestaan[/mod]

Ik heb hierbij enkele vragen:

1. Zijn deze producten een geschikte combinatie?
2. Moet ik van tevoren nog iets met de auto doen voordat ik begin met polijsten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat apparaat is een gevaar in onervaren handen. Ik zie een minimaal toerental van 1000 rpm, oplopend tot 3000 rpm! Kijk daar mee uit. Goedkoop is het wel, maar verre van "fool-proof".
 
Officieel niet toegestaan om hier links naar andere webshops te zetten, maar als je bij Carclean op de website kijkt, dan kom je bijvoorbeeld dit tegen:

Heb je meteen een goede machine die wel behoorlijk fool-proof is, meerdere polijstpasta's in gradatie van fijn naar midden naar nog wat grover en ook de bijbehorende polijstpads, schoonmaak spul voor de polijstpads, doeken en afplaktape.
Een hele nette prijs, met ruime inhoud om veilig te beginnen.