• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetskar - Detailing Trolley - Glimwagen

Ik heb zelfs korte kokertjes op de waskar staan, waar de flessen met polijst middel op z'n kop kunnen staan.
Zodat je gelijk zonder problemen, polijst middel op je pad kan doen.
 
Ik gebruik die bakken op wieltjes om alles te stockeren en in de wagen te zetten
De bakken passen als een puzzel in mijn koffer zodat die vaststaan ;)

Als werkkar heb ik er eentje van Ikea en op locatie staat er eentje van Datona
gereedschapstrolley-werkplaats.jpg


die zelfgemaakte karren zijn wel geweldig gemaakt!
waaw
 
Ik wil ook een poetskar / trolley hebben. Ik blijf anders aan het lopen van/naar garage. En waar leg je de middeltjes, dap, kwasten, pads en klei etc tussentijds weg? Op de grond? In de auto? Niet echt verantwoord en dus een troley. Heb een tijdje gezocht. Bij CC niet te koop.Vele prijsklassen. Ik kies voor de onderkant van de markt en heb deze gekocht. Redelijk grote wielen met rem en wat extra accesoires op wat op te bergen. Zal vast geen topkwaliteit zijn maar voor mij voldoet het, hoop ik, voor die paar keer per jaar dat ik deze gebruik.

Edit: Kar is van metaal en gelakt en dus; die kan je ook detailen :laughing: . Lekker in de coating zetten bij de kachel in de woonkamer als je in de winter afkickverschijnselen krijgt.;)
 

Bijlagen

  • kar.jpg
    kar.jpg
    64 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Epicurean
Prima karretje voor zijn geld. Is redelijk stevig. Ook niet te klein. Wieltjes voldoen maar echt soepel.....nou nee. Verder prima afmeting en afwerking. Voor het geld hoef je het niet te laten. Heb er al veel plezier van gehad. Mocht je prof zijn dan een andere kopen maar voor mij voldoet het prima. Wat moet je er meer over zeggen? Vraag maar raak.
 
@ArnoutdB :
HBM:

1 xHBM 10 Delige 3,65 Kg Magneethakenset
4 xHBM 12 Delige Hakenset Voor Gereedschapswand
1 xHBM 18 Delige Hakenset voor Gereedschapswand
2 xHBM Magnetische Spuitbushouder
 
  • Leuk
Reactions: ArnoutdB
Prima karretje voor zijn geld. Is redelijk stevig. Ook niet te klein. Wieltjes voldoen maar echt soepel.....nou nee. Verder prima afmeting en afwerking. Voor het geld hoef je het niet te laten. Heb er al veel plezier van gehad. Mocht je prof zijn dan een andere kopen maar voor mij voldoet het prima. Wat moet je er meer over zeggen? Vraag maar raak.
Stevig genoeg om een paar volle flessen aan de rand te hangen? Het belangrijkste vind ik dat het een stevig karretje is dat niet om zal vallen..
 
Ik heb ook zo eentje van hbm, op zich niet slecht maar ook niet super. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Stevig genoeg om alles te vervoeren al vind ik de kar heel stijf en hobbelig bij oneffenheden in de vloer. Als ik deze vergelijk met de poetskar van op het werk dan scheelt dat wel maar dus ook in de prijs uiteraard.
 
Als je een trolley wil, die je in een niet al te grote auto mee kan nemen, zou je kunnen overwegen om iets te bouwen op basis van een transportkarretje:
6c094dc92c2%2Ff38b530f-032f-43d9-aa33-1988881b32d2.jpg

Als je zoiets als basis gebruikt, kun je op het karretje een demontabele opbouw plaatsen (wat gaten in de bodemplaat boren voor goede bevestiging). Overigens als je een goede kar hebt die matig rijdt, kun je ook betere wielen onder de kar zetten. Let daarbij wel op het draagvermogen per wiel, bijvoorbeeld onderstaande wielen bij HBM:
hbm-207-19.jpg-1200x600-b8f65ebc88.jpg
 
Welke kar heb je AndyVR, er zijn er twee voorbij gekomen van hbm. Één van 11kg en één van 18,5kg. Ik denk dat ik de zwaardere kar aan ga schaffen.
Cordoba snijdt ook een goed punt aan. Er zit veel verschil in het soort en kwaliteit van de wielen. Deze zijn makkelijk uitwisselbaar. Ik heb hier buiten betonklinkers.. ik verwacht een stuiterende kar waar ik niet op zit te wachten haha. Ik zal me ook gaan verdiepen in de wielen.
 
@ ik heb het eerste type, welke kweetnie deelde.

Andere wielen kunnen inderdaad een verschil maken maar dan zou je voor dat extra geld misschien ineens een duurdere/ betere kar kunnen overwegen?