• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"Poetskruk"

Christiaan

Detailing addict
17 apr 2009
59
52
Als je aan het polijsten bent, vind ik het zelf nogal prettig, bij de lagere delen van de auto (bumpers, deuren etc) om er bij te zitten. Het werken is minder vermoeiend.

Op dit moment misbruik ik de gifbak / chemish afval bak op op te gaan zitten, maar ben eignlijk op zoek naar een echte "poetskruk". Krukje waar wieltjes onder zitten, evt. met een opbergbakje eronder, waar je wat spulletjes in kunt zetten.

Iemand ervaring hiermee, en, ook niet onbelangrijk, waar zijn deze te koop?
 
Ben je niet bang dat je met zo'n kruk de auto kan beschadigen ?

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Ben je niet bang dat je met zo'n kruk de auto kan beschadigen ?

Gr. Arjan

Ik ga de auto ook niet poetsen met de kruk :-b

Maar heb inmiddels al het e.e.a. kunnen vinden door op werkplaats kruk te gaan zoeken (waarom ben ik daar nou zelf niet op gekomen :schaam )
 
Christiaan zei:
Ik ga de auto ook niet poetsen met de kruk

Ik weet niet waar jij je auto poetst, maar ik moet het buiten op de stoep doen. Aangezien er in Nederland geen stoep is die niet afloopt en er wel 4 zwenkwielen maar geen rem onder het krukje zitten lijkt me dat niet een hele stomme vraag van me ?
(nog even afgezien van het feit dat de metalen bak met opstaande rand breder is dan het zitvlak van de kruk)

Gr. Arjan
 
Idd Arjan, je moet natuurlijk wel opletten, ikzelf gebruik er al jaren 1 (autobelettering) en zou echt niet meer zonder willen ;)
maar goed ik zit wel binnen en op een gladde vloer, die wel aflopend is ivm waterput onder de brug........
p6060267.jpg
 
Juffer1 zei:
Ik weet niet waar jij je auto poetst, maar ik moet het buiten op de stoep doen. Aangezien er in Nederland geen stoep is die niet afloopt en er wel 4 zwenkwielen maar geen rem onder het krukje zitten lijkt me dat niet een hele stomme vraag van me ?
(nog even afgezien van het feit dat de metalen bak met opstaande rand breder is dan het zitvlak van de kruk)

Gr. Arjan

Daar had ik niet aan gedacht inderdaad, maar ik heb het geluk dat ik ook binnen sta... of in dit geval, wil zitten.
 
Voor 35 euries kun je zelf moeilijk nog gaan lopen lassen en klooien met zwenkwieltjes van de gamma e.d.

Leuk aanbod.
 
Lexusfreak zei:
Idd Arjan, je moet natuurlijk wel opletten, ikzelf gebruik er al jaren 1 (autobelettering) en zou echt niet meer zonder willen ;)
maar goed ik zit wel binnen en op een gladde vloer, die wel aflopend is ivm waterput onder de brug

Maar mocht het bij jou al fout gaan dan kan het krukje nooit de auto raken ;)

De prijs van 35 euro vindt ik overigens heel netjes, niks van te zeggen.
Vraag me wel af of het in de praktijk ook wel lekker werkt maar dat lezen we vanzelf :rules

Gr. Arjan
 
@ Arjan, ik heb de auto ook niet constant omhoog staan hoor, wellicht is het een optie om de metalen rand te beplakken met rubber ????
 
Ik heb zelf ook zo'n krukje. Het zitkussen is zo hoog en het metaal zo laag, dat beschadigen bijna niet kan voorkomen. Hooguit dat het kussen de wagen zou kunnen raken, maar dat beschadigd niet zo snel.

Ik poets binnen op 60x40 tegels, en daar rijdt hij prima op. Buiten liggen klinkers, dat is soms iets lastiger, maar gaat nog steeds.

Het bakje er onder is handig behalve als je te hard over de klinkers gaat...,^^
 
verdomd handig zo`n krukje, ik sta ook binnen alleen mijn garage is niet zo heel breed en buiten heb ik een oprijlaan met tegels maar ligt grind naast, maar ben wel van plan er een aan te schaffen.bedankt voor de tips.....