• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten bij de kou van dit moment

Polijsten zal den ik lastig worden bij deze temperaturen, onlangs wel m'n toyota in de collinite 845 gezet, de 845 eerst au bain marie verwarmd tot ie lekker vloeibaar was waarna het verwerken zeer goed ging, ook het uitpoetsen.
 
Polijsten is niet te doen onder nul, dus gewoon niet doen, helaas wachten op betere temperaturen.
 
Jammer maar helaas, even wachten op betere temperaturen of naar Lelystad komen januari.
 
dannydehert zei:
Als je dan toch verwarmt, zou ik voor 15 graden gaan :grinning:

Ik 18-20 ;)

Maaruh inderdaad gewoon lekker binnen geen probleem. Heb gisteren de auto binnen in een verwarmde hal gewassen en gedetailed... ging PRIMA!!
 
ik heb een mooie garage van 6.5 x 6.5 meter, echter onverwarmd.
dat maakt het nog gefrustreerder............ :sob:

iemand tips om die ruimte wat warm te krijgen zonder me blauw te betalen aan electra ?
 
op andere fora lees ik dat je dan veel last hebt van stank of vocht.
ik loop dus warm (woordspeling) op electrisch, echter heb ik geen idee of je met zon kleine kubus van 3.3kw mijn garage warm krijgt ?
 
3.3 is aardig wat(t) maar nog niet veel.
Ligt een beetje aan de ruimte. Ik heb een geisoleerde ruimte van 3 x 10 van bijna 4 hoog
Met een 3.3 heb ik dan al snel een half uur nodig om een graad of 10 te winnen.
Maar als de ruimte lager zou zijn stijgt er niet zoveel naar de loze ruimte.

Als het gaat om een definitieve oplossing zou ik voor verbranding gaan (LPG?) en een afvoer nemen.

Hans
 
Een 3,3 Kilowatt kachel is de zwaarste die je kunt krijgen op 230 volt.

Kijk eens naar onderstaand tabelletje om te zien welke kachel het meest geschikt is voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nicknameless zei:
Een 3,3 Kilowatt kachel is de zwaarste die je kunt krijgen op 230 volt.

Dat is nogal logisch aangezien de 16A zekering in je groepenkast er bij ongeveer 3600 Watt er uit klapt ;)