• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten zwart pianolak achterkant auto

DetailingDutch

Detailing addict
21 sep 2021
106
50
Hallo,

Ik heb veel krassen in het zwarte gedeelte van de achterklep van mijn auto(zie foto). Ik weet niet of dit pianolak is of een zwarte rand met een plastic laag(net zoals de lampen).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik het wil polijsten? Volgens mij is het heel gevoelig voor swearls door polijsten. Hebben jullie adviezen hoe ik dit het beste kan aanpakken?
 

Bijlagen

  • 20240618_151123.jpg
    20240618_151123.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 11
Ja die heb ik wel. Maar het is niet dat ik voor dit gedeelte moet oppassen en dat er heel snel swearls ontstaan? Kan dus gewoon polijsten. En als er krassen in zitten ook gewoon cutten?
 
Ja er ontstaan snel weer swirls waarbij een sio2 coating ideaal is.
Vaak is een polishing pad met finishing pasta zoals Monello finale /scholl s30/Gyeon polish genoeg om te corrigeren ,ik zou nou niet zwaarder gaan als een medium polijstmiddel maar absoluut eerst ff een finishing combo proberen.