• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power

Ja , daar ben ik ook eigenlijk ook benieuwd naar hoe de ontwikkelingen zijn van dit mooie stuk gereedschap.:ja

Ik ben aan het rondkijken naar een dap900v2 maar zou ik beter kunnen wachten op de paw900?

Ben nu in het bezit van een dap500. En soms komt die te kort. Tevens heb ik een Krauss 900 Rotary

Dan toch maar de Rupes? Ik denk dat de Paw een goedkoper alternatief gaat worden voor de Rupes. De keuze wachten op de Paw of nu de Rupes vind ik moeilijk. Wat wordt de prijs, is de machine wel vergelijkbaar en hoe lang moet ik nog wachten op de Paw.

Al meer nieuws Tim?
Hoe zijn de testmodellen je bevallen? en in vergelijking met de Rupes? Ben vooral benieuwd of deze even zacht is en hoe de correctiekracht is ervan, zoals moet je ook zo weinig druk plaatsen om goede correctie te verkrijgen enzo.
Je leest namelijk meer en meer over de "kopieen", maar nog steeds niets concreets over een echte vergelijking tussen de twee

We hebben ter test conceptversie 2 mogen ontvangen en deze machine is veelbelovend! Waar de eerste versie nog onrustig was, kan ik nu concluderen dat de nieuwe versie dermate rustig is. Dat hij vergelijkbaar (zo niet beter) is met het karakter van de Bigfoot.

Tim;349644 zei:
We hebben ter test conceptversie 2 mogen ontvangen en deze machine is veelbelovend! Waar de eerste versie nog onrustig was, kan ik nu concluderen dat de nieuwe versie dermate rustig is. Dat hij vergelijkbaar (zo niet beter) is met het karakter van de Bigfoot.

Kijk aan dat zijn nog eens hoopgevende berichten van CCHQ. Jammer dat de conceptversies nog niet beschikbaar waren op de oliebollenavond.
Jullie gaan natuurlijk nog verder testen met de conceptversies, misschien aanpassingen maken, een definitieve versie vaststellen en dan moet de productie nog plaatsvinden. Dan nog een bootje regelen.....
Kunnen jullie een realistisch tijdspad aangeven, of blijft het vizier gericht op mei als introductiemoment?

Tim;349667 zei:
De PAW900 zal inderdaad 21mm uitslag hebben. Er zijn geen plannen voor een andere uitslag.

Ik zou toch zweren dat je het in je filmpje over 8mm had. Kan het filmpje alleen niet terugvinden.

In post #128 wordt verwezen naar Facebook en daar zou aangegeven zijn dat er twee excentrische standen zijn: 8 mm en 21 mm uitslag. Voor 8 mm hebben we de DAP al dus de toegevoegde waarde zit voor deze machine, naast de schitterende looks en de ergonomie, in de 21 mm lijkt mij.

@BlackPassat: In eerste instantie hadden wij begrepen dat de machine geschakeld kon worden tussen 8 en 21 mm, maar dat bleek niet het geval. De machine is dus alleen 21mm.