• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: Carclean.com bereikbaar via WhatsApp, is dat handig?

Wij, als Carclean.com, overwegen om ook via WhatsApp bereikbaar te zijn voor het beantwoorden van vra

• Totaal aantal stemmers
    26
Zow, da's wel een mooi idee. Soort van persoonlijke online chat die andere webshops/dienstverleners/etc. aanbieden.
Bel je met een vraag waarbij je als CC zijnde liever ziet waar het nou eigenlijk om gaat, dan is een videootje of foto super makkelijk!

Ik neem aan dat dit voor mensen in het klantenbestand is? Lijkt mij ook wel erg spam-gevoelig, zeg maar.

- Hey CC!
- Kheb een vraag.
- Over mijn auto.
- Poetsen enzo.
- (smiley)

*Goedendag.

- Net effe mijn auto bekeken.
- Buiten.
- Hijs vies.
- (foto)
- (foto)
- (smiley)

*Ok. Wat kan ik voor u betekenen?

- Nou...
- (Video - Roze Fiat Panda)
- Hij was vroegah rood.
- Kheb em al gewassen.
- (foto)
- (Video)

* Juist, dat lijkt mij prima.

- Toen gepoetststst met Commandant 1 en een Grindtegel.
- (Video)
- (foto)

*Ik begrijp het. Wat was het resultaat?

- (Video)
- (foto)
- (Video)
- (foto)
- (foto)
- (Video)
- (foto)

*Jah, ik zie het probleem. Ik adviseer u om een die stappen nogmaals te doen en z.s.m. een autospuiter te bellen.

Zoiets, zeg maar.

Greetz

• Leuk
Reacties: Cordoba en b2fuzzy
Chat hebben wij ook he, alleen die button is alleen zichtbaar als wij achter de PC zitten. Whatsapp kun je altijd gebruiken (alleen geven we niet altijd direct antwoord).

En het is voor iedereen, niet alleen bestaande gebruikers.

Lange tijd terug was ik er wat sceptisch over, maar met de hedendaagse mogelijkheden (Whatsap browser based) lijkt het me juist wel een toevoeging. Mogelijk kan zelfs de bestaande chat functie hierdoor vervallen? Ben benieuwd naar de test ervaringen!

Ik heb vooralsnog geen gebruik hoeven te maken van deze service.

tijdje terug ook een vraag gesteld mbt het detailen van mijn Peugeot, kreeg snel een reactie terug en ook op de vervolg vragen werd snel (direct) gereageerd. Super service!!

• Leuk
Reacties: Tim
Ah, ik stuurde een bericht via WhatsApp, die was online, maar zie net pas dat het bericht nooit is aangekomen. Zie nu dat de WhatsApp vanaf 17 november zo'n 3 weken beschikbaar was en nu dus niet meer. Haha!

Vond het al vreemd.

Hmmm... Heb gisteren om 13.35 uur een bericht verstuurd, maar zie maar 1 vinkje naast het bericht.

(Verstuurd vanaf mijn apparaat, nog niet aangekomen bij...?)

Greetz

Zou zelf lekker het forum voor m'n vragen gebruiken. Dan hebben anderen met dezelfde vraag gelijk een antwoord ;)

En mocht er iets zijn met een bestelling of product kun je toch mailen?

Jep, das waar.

Ik had echter alleen een vraag over een product dat niet op voorraad was en ik misschien op korte termijn nodig heb; Mothers LeatherTech Care Kit.

Ik mag een mooi projectje doen, een Porsche Carrera 911 GTR, en deze heeft naast lederen stoelen ook een lederen dashboard en dergelijke.

Nog nooit leder behandeld, dus met dit project kom ik gelijk met een klapper binnen. Haha!

Vorige week Whatsapp gebruikt omdat ik een probleempje had met het vernieuwde forum, en na het weekend reactie gehad, dus het werkt gewoon goed, en was nu wel handig.