• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: Carclean.com bereikbaar via WhatsApp, is dat handig?

Wij, als Carclean.com, overwegen om ook via WhatsApp bereikbaar te zijn voor het beantwoorden van vra

• Totaal aantal stemmers
    26
De WhatsApp-ondersteuning blijft, ook is bovenstaande nummer permanent en daarop kun je ons dus bereiken.

Met de migratie zijn de stemmen van de poll verloren gegaan, mocht je het willen, dan kan je opnieuw je stem uitbrengen.

Hey CC,

Ik zou de optie om in contact te komen met CC-HQ een prima aanvulling vinden. Als voorwaarde zou ik dan wel verwachten dat je redelijk snel geholpen zal worden, zoals bij een online chat. Ikzelf heb de WhatsApp tweemaal willen gebruiken voor een snelle Q&A, maar berichten kwamen simpelweg niet aan. Zelfs na herhaaldelijk versturen. (Berichten naar andere contactpersonen kwam wel aan)

Bij het versturen van een e-mail verwacht ik dat de reactie langer op zich kan wachten.

Ik weet dan ook niet hoe dit bij beide in zin werk gaat. Kan iemand, of meerdere, wel de hele werkdag met een mobiel op zak lopen of regelmatig de browserbased App checken. Zelfde geld voor de e-mail. Ik weet hier niks van, dus kan ook niet precies inschatten hoe dit gaat.

Greetz

WhatsApp komt bij ons binnen op een webinterface.

Wel gek dat je apps niet binnengekomen, wij krijgen dagelijks appjes binnen en dat gaat eigenlijk prima.

Online chat zal sneller zijn dan Whatsapp, de chat is alleen aan als iemand achter een computer zit en direct kan antwoorden. Whatsapp kan niet uit en daar kun je dus ook berichten heensturen als we bezig zijn of als we gesloten zijn.

@Tim

Ok, zojuist nogmaals geprobeerd om de WhatsApp te gebruiken, maar opnieuw worden mijn berichten wél verstuurd, maar komen niet aan.

Ik denk dat ik het maar bij bellen of e-mailen houd.

Greetz

Als het goed komt er een update dit weekend en dan zou het opgelost moeten zijn.
Wij kunnen daar helaas niets zelf aan doen :(

Uiteraard wordt het geen groepsapp. De update is helaas nog niet uitgevoerd, ze hopen het vandaag te kunnen doen.

We hebben besloten te stoppen met de huidige WhatsApp-dienst. Niet omdat we de service via WhatsApp willen stoppen, maar omdat de provider waar we gebruik van maakten te vaak storing had.

Hierdoor kwamen berichten onbedoeld niet aan en waren jullie als klant de dupe.

We gaan op zoek naar een alternatief.

Gaat Whatsapp zich nu zelf ook niet richten op dit soort 'business-use'?
Wellicht heb je over een tijdje niet eens een extra provider hiervoor nodig.

Nee het heeft te maken dat Whatsapp niet open source is en het officieel niet ondersteund.

Ze gaan het volgens mij in de toekomst zelf aanbieden tegen een mooi prijskaartje natuurlijk.
Ergens moet Whatsapp natuurlijk wel geld opleveren.

Correct me if im wrong; maar werkt dit niet.
Pak een oude smartphone, koop een goedkoop simkaartje. Leg telefoon aan oplader hele dag en verbind met wifi, en dan via web.whatsapp appen.

Correct me if im wrong; maar werkt dit niet.
Pak een oude smartphone, koop een goedkoop simkaartje. Leg telefoon aan oplader hele dag en verbind met wifi, en dan via web.whatsapp appen.
Dat werkt inderdaad, maar dan kun je niet op meerdere pc's tegelijk inloggen.

Je neemt als bedrijf zo'n service natuurlijk af bij een provider vanwege de toegevoegde waarde. Anders kun je inderdaad zelf wat in elkaar knutselen.
Jammer dat de provider in dit geval steken laat vallen.