Jouw mening wist ik al@tamer Antraciet natuurlijk. Een zeer licht tintje donkerder dan de kleur van je wagen..
Jouw mening wist ik al@tamer Antraciet natuurlijk. Een zeer licht tintje donkerder dan de kleur van je wagen..
Ik zie nu pas dat je grijze ook antraciet is. Maar ik zou inderdaad die een paar flinke tinten donkerder doen, dat gaat echt heel gaaf staan denk ik!@Micha D. Als ik voor antraciet ga, moet het echt een paar tinten donkerder
Bedankt voor de genomen moeite, wordt gewaardeerd maar zoiets vind ik wel dik idd. Beetje donkerantraciet. Dan blijven we de glans er in houden en heb ik het eigenlijk zoals ik had gewild.Ik zie nu pas dat je grijze ook antraciet is. Maar ik zou inderdaad die een paar flinke tinten donkerder doen, dat gaat echt heel gaaf staan denk ik!
Even snel gephotoshopt voor je, deze kleur bedoel ik dus (sorry, kwaliteit van je foto was niet mega hoog).
Twijfel misschien nog voor een tikkeltje donkerder maar ik denk dat dit wel een mooi contrast geeft inderdaadJa! Dat is hem. Perfect kleurtje.
Ik had eens een maatje die een vw golf reed en nu een bimmert, die zei dat ookDe kleur der kleuren natuurlijk!!! BBS gold!!!!!!!
@tamer
Deze kleur, nijgt naar brons, zouden denk ik wel cool staan onder de VW
Bekijk bijlage 94783 Het gaat om kleur, die rode doppen vind ik niks. Deze kleur staat beter dan goud, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ga waarschijnlijk voor die opel kleur dennis normaal antraciet vind ik iets te veel op de kleur van de auto lijken. Deze kleur laat ik altijd coaten bij sets voor anderen.Tamer! Vind antraciet altijd wel mooi. Zwart maakt klein en valt het model vaak weg van een afstandje. Zilver is ook netjes, maar wel wat gewoontjes. Dat bbs gold is een schiterende kleur, maar staat vaak al sws niet onder 50% van de auto's. Gaat als snel richting rally look.