• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)


  • Totaal aantal stemmers
    32
Persoonlijk twijfel ik het meest tussen zilver en wrinkle black, pfff wat is het lastig om een kleur te kiezen als het om je eigen auto gaat :p
 
@Micha D. Als ik voor antraciet ga, moet het echt een paar tinten donkerder :)
Ik zie nu pas dat je grijze ook antraciet is. Maar ik zou inderdaad die een paar flinke tinten donkerder doen, dat gaat echt heel gaaf staan denk ik!

Even snel gephotoshopt voor je, deze kleur bedoel ik dus (sorry, kwaliteit van je foto was niet mega hoog).
 

Bijlagen

  • Screenshot_20170421-155946.jpg
    Screenshot_20170421-155946.jpg
    204,1 KB · Weergaven: 129
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik zie nu pas dat je grijze ook antraciet is. Maar ik zou inderdaad die een paar flinke tinten donkerder doen, dat gaat echt heel gaaf staan denk ik!

Even snel gephotoshopt voor je, deze kleur bedoel ik dus (sorry, kwaliteit van je foto was niet mega hoog).
Bedankt voor de genomen moeite, wordt gewaardeerd ;) maar zoiets vind ik wel dik idd. Beetje donkerantraciet. Dan blijven we de glans er in houden en heb ik het eigenlijk zoals ik had gewild.
received_851952138289345.png
hierbij een voorbeeld van een opel kleur :)
 
@tamer

Deze kleur, nijgt naar brons, zouden denk ik wel cool staan onder de VW
Bekijk bijlage 94783 Het gaat om kleur, die rode doppen vind ik niks. Deze kleur staat beter dan goud, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Klopt mario dit is ook een super kleur, persoonlijk iets mooier dan goud idd.eigenlijk zou ik de kleuren eens moeten laten shoppen om een idee te krijgen ;) ik neig nu een beetje naar de opel kleur eigenlijk zodat de samenstelling van de auto een beetje in 1 lijn blijft.
 
Ik zou het ook donkerder doen. Dus in deze optie de zwarte variant. Loopt dan mooi door met de skirts.
Om dan de lijnen van de velgen weer in het zicht te krijgen zou ik de remklauwen een kleur geven. Je ziet dit nu ook steeds vaker bij Porsche. Gif groen enz. Daardoor "popt" het zwarte er ook meer uit.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Tamer! Vind antraciet altijd wel mooi. Zwart maakt klein en valt het model vaak weg van een afstandje. Zilver is ook netjes, maar wel wat gewoontjes. Dat bbs gold is een schiterende kleur, maar staat vaak al sws niet onder 50% van de auto's. Gaat als snel richting rally look.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik zou het ook donkerder doen. Dus in deze optie de zwarte variant. Loopt dan mooi door met de skirts.
Om dan de lijnen van de velgen weer in het zicht te krijgen zou ik de remklauwen een kleur geven. Je ziet dit nu ook steeds vaker bij Porsche. Gif groen enz. Daardoor "popt" het zwarte er ook meer uit.[/QUOTE]
Jij snapt een beetje wat ik in eerste instantie wilde ;) er ligt ook nog een set rline klauwen in de hoek van de schuur die nog gespoten moeten worden in een kleurtje ;)
Edit als ze zwart worden dan wrinkle black, deze structuur komt ook terug op de skirts
Screenshot_20170423-175702.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Tamer! Vind antraciet altijd wel mooi. Zwart maakt klein en valt het model vaak weg van een afstandje. Zilver is ook netjes, maar wel wat gewoontjes. Dat bbs gold is een schiterende kleur, maar staat vaak al sws niet onder 50% van de auto's. Gaat als snel richting rally look.
Ga waarschijnlijk voor die opel kleur dennis ;) normaal antraciet vind ik iets te veel op de kleur van de auto lijken. Deze kleur laat ik altijd coaten bij sets voor anderen.
Screenshot_20170423-175154.png
 
Het is eigenlijk een kwestie van afstrepen:
- goudkleurig is geen porem, er is niets te vinden op de auto waar dat in terugkomt of goed bij staat (als je de materialen in de katalysator even buiten beschouwing laat)
- zwart: wat je op een afstandje dan nog ziet is waarschijnlijk het velgbed, in een 'zwart gat'.
- het antraciet maakt er teveel '50 tinten grijs' van: zilverkleurig velgbed, antraciet velghart en dan nog het grijs van de lak.

Dus wat mij betreft 'zilver'.
 
  • Leuk
Reactions: tamer