• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poor boys voor interieur

Inderdaad prima spul die poorboys Natural Look. Ik gebruik het regelmatig bij klant klusjes.
962FFDE5-2612-40EF-AEC4-5FA09B318F60.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Op aanraden van Dibbuz heb ik de 303 aerospace protectant aangeschaft, voegt geen glans toe maar maakt alle kunststof wel donker. Op het interieur wil ik geen andere meer, ook te gebruiken op exterieur plastic maar daar vind ik dan een beetje glans wel mooi dus wordt het meestal een simpele dressing of Trim
 
  • Leuk
Reactions: evn35
Gyeon interior detailer, super produkt.

Zelf gebruik ik voor het interieur deze:

Ik heb nogal veel glanzend plastic in de auto wat erg hinderlijk in mijn voorruit zichtbaar is bij mooi weer, en deze cleaner geeft geen extra glans, maar maakt wel erg prettig alles schoon en streeploos en is niet vettig.
Beiden zijn reinigers en het product van @evn35 is een dressing wat je dus na de Interior Detailer of Interior Clean kunt gebruiken.
Natural Look heeft een licht zoetige (bitterkoekjes) geur. Geen enorme walm maar licht zoetig. Uiteraard kan het dat je de geur niet uit kunt staan. Dan is een product als 303 Aerospace of Gyeon Preserve aan te raden. Vergelijkbare finish maar dan zonder geur.