• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poorboys produkten en teer spetters van de lak verwijderen

Jackie

Detailing addict
17 mei 2009
62
52
hallo Forummers,

Gisteren heb ki mijn auto even onderhanden genomen;

het volgende heb ik gedaan
- de autogewassen
- diamont polish van PB gebruikt omdat ik een zilverkleurige auo heb
- ex-P van PB
en als laatste
- Collinite 845, voor de langdurige besherming,

wat mij opviel was dat ik de teer spetters aan de zijkant van de deuren moeilijk met de bovengenoemde PB produkten kon weg krijgen:(

Ik vraag mij dan ok af welke PB produkt ik moet gebruiken om de teeerspetters te verwijderen.

Kortom wat doe ik verkeerd???:rules

Groet,

Jackie:)^
 
Hoi Dappere dodo,

nee, dat heb ik niet gedaan! Maar met kleien verwijder je toch geen terr spetters
 
Ik denk dat je met kleien eerder teerspetters zal verwijderen dan met de producten die jij noemt. Je mist 2 stappen in je stappenplan, namelijk kleien en het reinigen van de lak.

Toch zijn teerspetters vaak hardnekkig en heb je hier een product als Body Solvent of Tardis voor nodig. Wasbenzine wilt ook nog wel eens werken. Wel weer nabehandelen natuurlijk!
 
nee je zal niet alle teerplekken verwijderen maar je haalt wel andere verontreinigingen van je lak.

Ik heb in het verleden wel eens een beetje wasbenzine voor teerspetters gebruikt en het werkte best goed hoor.
met body solvent heb ik geen ervaring mee.
 
- kleien; evt een wat sterkere klei
- Meg Bodysolvent (alleen in gallonverpakking helaas; wel mijn toppertje) of Tardis
- KLIK HIER