Op Detailing World hadden ze een leuk topic. Bij deze auto is alleen Black Hole aangebracht. Dat zijn nog eens fillers:
De black hole is echt een glaze die heel veel vullende bestanddelen heeft, lees de beschrijving maar eens.aron147 zei:te bizar!
en ik dacht dat srp voornamelijk vuldde, maar blackhole kan er dus duidelijk ook wat van..
erg grappig, gezien ik hem nog niet in de collectie heb, maar dat gaat zeker wel veranderen:-"
Na aanbrengen met dap/g220 vind ik hem moeilijk te verwijderen, laat te veel vettige strepen achter. Tevens geeft het hier een rare reactie als je erna dodo juice supernatural aanbrengt, de supernatural lijkt niet goed te hechten en geeft maximum twee weken bescherming. Ik heb dit reeds enkele malen opgemerkt en daarom gebruik ik enkel nog de lime prime / lime prime lite.Tim zei:Niet fijn werken? Hij werkt juist zo heerlijk simpel? Wat vind je niet fijn dan?
rodders zei:Persoonlijk vind ik de black hole niet fijn werken, hij staat hier maar te staan op het schap.
rodders zei:Persoonlijk vind ik de black hole niet fijn werken, hij staat hier maar te staan op het schap.
Kortom, 1 van jullie gaan 'm van 't schap/kast halen en mij heel blij maken door 'm voor een belachelijk mooi prijsje weg te doen aan ikkuh :-" ^Peter Jansen zei:Hier staat ie ook achterin de kast...
rodders zei:Ik vrees dat je niet veel verschijn gaat zien tussen de black hole en de srp.
Dus in principe kan ik SRP als glaze gebruiken
stimpy68 zei::no
Want SRP is een All In One product, is een polish, glaze en sealant/wax in 1, Black Hole is een pure glaze....