• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Black Hole. Mooie demo dat fillers ook écht werken!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Op Detailing World hadden ze een leuk topic. Bij deze auto is alleen Black Hole aangebracht. Dat zijn nog eens fillers:

5050Medium.webp

beforeMedium.webp

afterMedium.webp

te bizar!
en ik dacht dat srp voornamelijk vuldde, maar blackhole kan er dus duidelijk ook wat van..

erg grappig, gezien ik hem nog niet in de collectie heb, maar dat gaat zeker wel veranderen:-"

aron147 zei:
te bizar!
en ik dacht dat srp voornamelijk vuldde, maar blackhole kan er dus duidelijk ook wat van..

erg grappig, gezien ik hem nog niet in de collectie heb, maar dat gaat zeker wel veranderen:-"
De black hole is echt een glaze die heel veel vullende bestanddelen heeft, lees de beschrijving maar eens.
Ik vind hem dan ook beter werken als vuller dan als echte glaze.
Persoonlijk vind ik de black hole niet fijn werken, hij staat hier maar te staan op het schap.

Ik vind hem makkelijk werken, en ben er erg tevreden over.
Prima resultaat en een mooie diepe glans.

Tim zei:
Niet fijn werken? Hij werkt juist zo heerlijk simpel? Wat vind je niet fijn dan?
Na aanbrengen met dap/g220 vind ik hem moeilijk te verwijderen, laat te veel vettige strepen achter. Tevens geeft het hier een rare reactie als je erna dodo juice supernatural aanbrengt, de supernatural lijkt niet goed te hechten en geeft maximum twee weken bescherming. Ik heb dit reeds enkele malen opgemerkt en daarom gebruik ik enkel nog de lime prime / lime prime lite.
Geef mij maar de lime prime lite, deze geeft naar mijn gevoel ook nog eens een veel diepere glans.

Daarom is het detailen ook zo mooi, iedereen doet het op zijn manier en met zijn favoriete producten!

Ik neem aan dat de fillers weinig doen als de auto weinig krassen & swirls bevatten en dan gewoon weg worden geveegd bij het buffen? En dat er een mooiere glans komt dan als je SRP gebruikt (die eigenlijk ook een glaze bevat doordat het een AIO is)?

Ik heb nl. al SRP en heb een week geleden Black Hole besteld (nog niet ontvangen). Ik hoop niet dat Black Hole een overbodige bestelling was aangezien ik al SRP heb..

@rodders

vind jij die limeprime lite wel lekker dan?
die heb ik wel, maar gebruik hem bijna niet.. gezien ik hem echt nog nooit iets toe heb zien voegen..

zodra de dap dag is geweest, ga ik hem eens proberen machinaal en op andere auto's

Ik gebruik de lime prime lite altijd, werkt super. Veel beter dan de black hole, al hangt dit ook wat van de lak af. Nu ben ik toch van mening tot vooral het polijsten belangrijk is, als je daar een strak resultaat mee behaald heb je een glaze in mijn ogen niet echt nodig, gewoon even een ipa wipedown en daarna rechtstreeks de wax erop.

rodders zei:
Persoonlijk vind ik de black hole niet fijn werken, hij staat hier maar te staan op het schap.
Peter Jansen zei:
Hier staat ie ook achterin de kast...
Kortom, 1 van jullie gaan 'm van 't schap/kast halen en mij heel blij maken door 'm voor een belachelijk mooi prijsje weg te doen aan ikkuh :-" :-)^

rodders zei:
Ik vrees dat je niet veel verschijn gaat zien tussen de black hole en de srp.

Dus in principe kan ik SRP als glaze gebruiken en heb ik vorige week een glaze voor niks besteld..Tjsa lekker dan .. :(

Maar goed, de order is nog niet verzonden, ik zal even mailen om te zien wat er mogelijk is en of Black Hole vervangen kan worden door ander product met zelfde prijs.

Voor mijn is de black-hole een uitkomst.

Ik vind hem zeer makkelijk verwerken en laat zeker niks achter. En de auto wordt er zo lekker glad van.

Ik heb hem vandaag nog gebruikt om een auto op te frissen voordat ie de showroom ingaat, van te voren wel behandeld met de ssr1 om de swirls eruit te krijgen. Uiteraard is er daarna nog een laagje natty's overheen gegaan.

Ideaal spul.

Maar even on-topic ik vind die auto op de foto's inderdaad enorm opgeknapt met alleen maar black-hole.

Volgende week zaterdag open ik mijn garagebedrijf en hiervoor heb ik, als ik tijd heb, morgen nog een 207cc op het programma staan om even te laten glimmen voor de show. Maar deze zal ik ook eens helemaal doen met de black-hole.
Als ik er erg in heb en de tijd, m'n hoofd loopt helemaal om van allerlei dingen die nog geregeld moeten worden, zal ik proberen om er foto's van te maken.

Gr. Jeroen

stimpy68 zei:
:no

Want SRP is een All In One product, is een polish, glaze en sealant/wax in 1, Black Hole is een pure glaze....

Ik weet dat, daarom nam ik ook eerder aan dat Black Hole als pure glaze meer glans zou brengen als SRP. Daar kwam geen reactie op.

Maar ik krijg wel een reactie dat, doordat SRP ook al een goede glaze is, dat ik het verschil tussen Black Hole en SRP niet zal zien. En laat ik nu net een hele hoop SRP nog over hebben hier.. Dan is de aanschaf van Black Hole toch overbodig als ik geen verschil zal zien en SRP als vervanger kan gebruiken?