toch snap ik het niet helemaal... Het is goedkoper en prettiger om je velgen in de wheelsealant te zetten en dan heb je die wheelspray nauwelijks nog nodig. Ik ben al 2 jaar onderweg met de literfles van S&R en die gebruik ik 1:2 verdund. Fles is nog meer dan 50% vol. Bij de eerste keer schoonmaken heb je die S&R nodig (ik gebruik 'm onverdund ook als glijmiddel voor de klei om hardnekkige puntjes van de velg af te krijgen) maar als het spul eenmaal in de wheelsealant staat, komt die S&R niet meer te voorschijn. :no Bovendien waarom zou je je velgen zo vaak met een zuur goedje bespuiten? Ze kunnen er wschl wel tegen, maar een zachte wax voelt toch beter dan die scherpe S&R.
Tenzij je veel auto's voor anderen doet, zou ik zeggen: op je eigen auto een goede velgen-wax, 2 laagjes, en klaar is kees. Het vuil vliegt er af. Met zo'n gallon doe je >10 jaar.
Tenzij je veel auto's voor anderen doet, zou ik zeggen: op je eigen auto een goede velgen-wax, 2 laagjes, en klaar is kees. Het vuil vliegt er af. Met zo'n gallon doe je >10 jaar.