• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World SSR1 krachtig genoeg voor Swirls op Subaru lak?

Peter-WRX

Detailing rookie
28 dec 2008
88
7
Ik heb een aantal kleine krasjes en swirls op m'n lak zitten. Aangezien Subaru een zachte lak heeft, kan ik deze eruit krijgen met SSR1 en DAP500 ?
 
Ik kreeg bijna alle swirls uit een Subaru lak met een oranje light cutting en SSR1 met de HAND dus met de machine moet het dan ook zeker lukken met SSR1 en een witte, groene (heavy) of light cutting.
 
Yep, moet lukken, Dibbuz en ik hebben zelfs krassen weten te verwijderen van een impreza met SSR 1 en een handpad, dus met een DAP500 moet het zeker lukken. Zeker weten doe je het echt pas na een testspot natuurlijk ;)
 
Ik ga morgen met de SSR1 en de DAP aan de slag, om te beginnen met een light green pad, doet dit niks dan met een witte pad.

Op welke stand kan ik de DAP best gebruiken icm met deze pads en de SSR1 ?
 
Afgelopen weekend een testspot geprobeerd met de SSR1 en licht groene pad. Alle swirls verdwenen ! :grinning:

Wie kan me iets zeggen over de hardheid van de lak voor volgende merken :

- citroên
- renault
- audi
 
Eigenlijk niet echt te zeggen, daarom een voorzichtige uitspraak ;)
Heb wel is een Megane gedaan met SSR 1 op een witte Lake's, en dat was meer dan zat. Wil dus niet zeggen dat de alle Renault lichte combi's nodig hebben.
VAG lakken hebben de naam "hard te zijn", al gaat die vlieger ook niet altijd op :no

Voor de rest geldt eigenlijk de Carclean forum spreuk: Een testspot zegt meer dan 1000 topics.... :D
 
Kan me herinneren dat Dibbuz en/of Stimpy een keer een zachte VAG lak hebben gehad.