• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poormans detail - Peugot 208

Ps. Water uit de extractor was idd flink zwart . Grappig dat je het niet aan de stoelen af ziet dat ed zo veel vuil in zit!
 
  • Leuk
Reactions: bros
Update 2.

Afgelopen paar dagen nog even doorgewerkt met polijsten en het zit er op. De auto gaat weer terug dus zit het details er (voor nu) op. Hieronder nog even kort verslag van wat ik heb gedaan met een paar foto's van het eindresultaat .

  1. Alle panelen zijn gepolijst met uitzondering van de 2 deuren aan de passagierszijde
  2. Deze afgewerkt met Black Hole en DDJ Purple Haze Pro
  3. Alle trims behandeld met de autogym Bumper @ trim gel
  4. Ramen afgenomen met DDJ Clearly menthol en daarna met Turtlewax RainKleer
Al met al denk ik zo'n 20 - 24 uur aan de auto besteden verspreid over een aantal dagen en avonden. Ik ben tevreden met het resultaat Hoewel ik wel van die laatste 2 deuren baal...

DAP staat in ieder geval op de verlanglijst zodat ik in de toekomst wat rapper kan werken. Genoeg tekst, tijd voor foto's!

IMG_2389.JPG
IMG_6936.JPG
IMG_1800.JPG
IMG_1573.JPG
IMG_6936.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_6461.JPG
    IMG_6461.JPG
    245,6 KB · Weergaven: 207
  • IMG_3458.JPG
    IMG_3458.JPG
    299 KB · Weergaven: 215
Nette prestatie, en als je het weet is het te zien van die deuren: die lijken op enkele foto's wat grijzer, waarschijnlijk door de swirls die er nog op zitten. @Jahe Je loopt wel het risico dat je schoonvader weer op vakantie gaat als de auto gewassen moet worden. :p
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
@Marcel1973 thnx eigenaar was er blij mee. Morgen ging hij voor een beurt naar de garage. Heb hem op het hart gedrukt om hem niet te laten wassen daar. ;) Dap had ik gezien bedankt voor de tip. Zot even af te wegen of ik hem liever niet gewoon nieuw wil :innocent:

@Cordoba in de zon kon je inderdaad het verschil nog wel zien. Voor hem niet heel erg maar ik had hem het liefst helemaal netjes gedaan. Hij is vrij om hem voor een wasbeurt langs te brengen, kan ik gelijk die laatste deuren meenemen :p
 
Same here. Ook een beginneling dus zal jou ook lukken! Wat mij hier heeft geholpen zijn een zachte lak en lekker de tijd nemen voor de auto. Dat en met regelmaat wat topics hier lezen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en FarAlley