• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 911 , zomerwissel

RST-Smurf

Detailing guru
25 mrt 2010
2.851
105
Vrijdag werdt eraan mij de vraag gesteld of ik de Porsche kon voorzien van de zomerwieltjes.En tuurlijk kan dat.

De achterslofjes hadden wat vers rubber gekregen.Dus zaterdag de wielen in de schuur gezet.

Afgelopen winter had ik ze al grondig gereinigd en voorzien van wat laagjes Wheelsealant van Poorboys.
Maar bij het zien van de achtervelgen werden we niet zo blij 8o

DSCN2721.webp

DSCN2722.webp

Resten van oud plaklood en afdrukken van vette vingers en de plekken waar de velgen zijn geklemd zijn geweest.

Resten plaklood met wat wasbenzine weggehaald , de vette plekken met wat Spray & Wipe.En meteen alle velgen weer voorzien van van een verse laag Wheelsealant van Poorboys.Bandjes nog een keer in de Bold N Bright van Poorboys.

DSCN2740.webp

Lekker breed die achterslofjes8-)

DSCN2746.webp

En vanmorgen stond de 911 weer op den dam hier :

DSCN2747.webp

DSCN2749.webp

DSCN2751.webp

DSCN2752.webp

DSCN2755.webp

Auto gewassen met de Wolfgang Auto bath.En daarna gedroogd met de Delerium.Aan de winterwielen nog niks gedaan , want die worden toch gewisseld:jippie

En als je dan toch bezig bent ,

Voor :

DSCN2759.webp

DSCN2760.webp

En na wat Poorboys APC en wat water :

DSCN2761.webp

DSCN2762.webp

En met de 295 slof erop8d

DSCN2763.webp

De lak nog nagelopen met de Wolfgang Deep Gloss Spritz sealant.
Raampjes met Spray & Wipe gedaan.
Trims met de Poorboys Trim Restorer.
Uitlaatjes met de Mothers en Mag en Alu poets.
En de deurposten met de S&W nagelopen.

En dan na een middagje werk :

DSCN2764.webp

DSCN2766.webp

DSCN2769.webp

DSCN2774.webp

DSCN2778.webp

DSCN2780.webp

En wat reflectieshotjes :

DSCN2781.webp

DSCN2782.webp

DSCN2784.webp

Was voor het eerst dat ik de Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant gebruik.En ben verkocht.Werkt lekker makkelijk en de lak wordt echt weer zow glad van:love En die reflectie:love :love 8-) .

Baasje was weer tevreden.Dus missie geslaagd.

En vanavond de winterwielen schoongemaakt en als volgt te werk gegaan :

- Poorboys APC.
- Poorboys Spray & Rinse
- Iron-X.

Voor :

DSCN2786.webp

DSCN2787.webp

Ondanks de wielen voor de winter al geheel waren gedaan deed Iron-X goed z`n werk :

DSCN2789.webp

DSCN2790.webp

DSCN2791.webp

En na het wassen :

DSCN2792.webp

DSCN2793.webp

Dus de komende tijd de velgen weer eens goed onder handen nemen

Knap! :-)^
Ik ben wel even aan het twijfelen wat ik nu mooier vind: de wagen of de omgeving. ;) Mooie locatie daar! :ja

Velgen zijn er goed van op geknapt en de glans is weer terug :-d

Wheelsealant op zeker na het behandelen van die velgen....wat zijn die breed zeg!

Zeer mooi resultaat, prachtige wagen, blij te zien dat ie zo verzorgd wordt want zo'n 996 Turbo blijft toch machtig :) !

Zoals we van je gewend zijn Smurf: top eindresultaat! :cool Mooie wagen, en remklauwen komen erg bekend voor :-b

Mooi resultaat onder een geweldig mooie auto! Leuke omgeving ook om foto's te maken volgens mij..
Dit soort taferelen zie je in Bodegraven wel meer.. Waar ik mijn auto's stal en poets is het niet veel anders!

Blijf me wel verbazen over Iron-X hoor! Het gaat steeds meer jeuken om mijn voorraad velgen onder sloop-auto's vandaan eens goed te doen! Volgens mij komen daar een paar zgan sets uit!

Xsara Coupe zei:
Leuke omgeving ook om foto's te maken volgens mij..
Dit soort taferelen zie je in Bodegraven wel meer.. !

Zekers mooie plek , vooral als het groen goed groeit hier:love

MAar inderdaad , ken hier een aantal mooie plekjes om foto`s te maken.Maar ga daar nooit heen met de auto van de klant;)