Vrijdag werdt eraan mij de vraag gesteld of ik de Porsche kon voorzien van de zomerwieltjes.En tuurlijk kan dat.
De achterslofjes hadden wat vers rubber gekregen.Dus zaterdag de wielen in de schuur gezet.
Afgelopen winter had ik ze al grondig gereinigd en voorzien van wat laagjes Wheelsealant van Poorboys.
Maar bij het zien van de achtervelgen werden we niet zo blij 8o
Resten van oud plaklood en afdrukken van vette vingers en de plekken waar de velgen zijn geklemd zijn geweest.
Resten plaklood met wat wasbenzine weggehaald , de vette plekken met wat Spray & Wipe.En meteen alle velgen weer voorzien van van een verse laag Wheelsealant van Poorboys.Bandjes nog een keer in de Bold N Bright van Poorboys.
Lekker breed die achterslofjes
En vanmorgen stond de 911 weer op den dam hier :
Auto gewassen met de Wolfgang Auto bath.En daarna gedroogd met de Delerium.Aan de winterwielen nog niks gedaan , want die worden toch gewisseld
En als je dan toch bezig bent ,
Voor :
En na wat Poorboys APC en wat water :
En met de 295 slof erop8d
De lak nog nagelopen met de Wolfgang Deep Gloss Spritz sealant.
Raampjes met Spray & Wipe gedaan.
Trims met de Poorboys Trim Restorer.
Uitlaatjes met de Mothers en Mag en Alu poets.
En de deurposten met de S&W nagelopen.
En dan na een middagje werk :
En wat reflectieshotjes :
Was voor het eerst dat ik de Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant gebruik.En ben verkocht.Werkt lekker makkelijk en de lak wordt echt weer zow glad van En die reflectie .
Baasje was weer tevreden.Dus missie geslaagd.
En vanavond de winterwielen schoongemaakt en als volgt te werk gegaan :
- Poorboys APC.
- Poorboys Spray & Rinse
- Iron-X.
Voor :
Ondanks de wielen voor de winter al geheel waren gedaan deed Iron-X goed z`n werk :
En na het wassen :
Dus de komende tijd de velgen weer eens goed onder handen nemen
De achterslofjes hadden wat vers rubber gekregen.Dus zaterdag de wielen in de schuur gezet.
Afgelopen winter had ik ze al grondig gereinigd en voorzien van wat laagjes Wheelsealant van Poorboys.
Maar bij het zien van de achtervelgen werden we niet zo blij 8o
Resten van oud plaklood en afdrukken van vette vingers en de plekken waar de velgen zijn geklemd zijn geweest.
Resten plaklood met wat wasbenzine weggehaald , de vette plekken met wat Spray & Wipe.En meteen alle velgen weer voorzien van van een verse laag Wheelsealant van Poorboys.Bandjes nog een keer in de Bold N Bright van Poorboys.
Lekker breed die achterslofjes
En vanmorgen stond de 911 weer op den dam hier :
Auto gewassen met de Wolfgang Auto bath.En daarna gedroogd met de Delerium.Aan de winterwielen nog niks gedaan , want die worden toch gewisseld
En als je dan toch bezig bent ,
Voor :
En na wat Poorboys APC en wat water :
En met de 295 slof erop8d
De lak nog nagelopen met de Wolfgang Deep Gloss Spritz sealant.
Raampjes met Spray & Wipe gedaan.
Trims met de Poorboys Trim Restorer.
Uitlaatjes met de Mothers en Mag en Alu poets.
En de deurposten met de S&W nagelopen.
En dan na een middagje werk :
En wat reflectieshotjes :
Was voor het eerst dat ik de Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant gebruik.En ben verkocht.Werkt lekker makkelijk en de lak wordt echt weer zow glad van En die reflectie .
Baasje was weer tevreden.Dus missie geslaagd.
En vanavond de winterwielen schoongemaakt en als volgt te werk gegaan :
- Poorboys APC.
- Poorboys Spray & Rinse
- Iron-X.
Voor :
Ondanks de wielen voor de winter al geheel waren gedaan deed Iron-X goed z`n werk :
En na het wassen :
Dus de komende tijd de velgen weer eens goed onder handen nemen