• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Nog even een paar foto's van afgelopen dinsdagochtend, maandagavond regen, maandag op dinsdagnacht vorst. Dinsdagochtend zonnetje.
Collonite 845, 4 weken geleden met DAP aangebracht en daarna niet meer gewassen. 845 is al veel getoond maar vond de bevroren en half ontdooide druppels wel apart.
IMG_8934-1.JPG
IMG_8935-1.JPG
IMG_8937-1.JPG
IMG_8938-1.JPG
 
Dan hebben wij een andere definitie van beading. Daar zit nog bescherming op. Maar in mijn ogen noem ik dan geen beading meer.
emoji6.png
Dit noem ik nog gewoon beading, hoor. ;)

Ok, het zijn niet de strakke parels die men hier toont van verse waxen of waxen van 2 volle portomonnee's per potje, maar een wax van 2 tientjes die ruim 2500km per maand maakte, buiten sliep en met een dikke scheut wasboogshampoo 2-4 wekelijks werd gewassen met een bouwemmer en een spons die eveneens buiten sliep. ;)

Zelfs de duurdere waxen houden het niet al te lang vol als ze redelijk misbruikt worden en niet gewassen worden met mooie spulletjes en boosters. XD



Greeetz
 
Dus de hybris als onderste laag? Vind ik een prima resultaat voor de 'gewone' supernatural dan...

Inderdaad. De hele auto in de SN Hybrid gezet. Helaas iets te lang laten curen, dus een bitch om uit te poetsen. Daarna SN 2.0 erover heen. De filosofie was Hybrid als beschermlaag (langdurig) en de SN 2.0 als showlaagje.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV