• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vandaag eindelijk weer Bathe+ in huis en lekker lui kunnen foamen. :p Deze keer naar schatting toch wel zo'n 3-4 minuten laten intrekken. (M'n vrouwtje mocht foamen... De helft op de grond...)

20170503_192126.jpg


20170503_193144.jpg


20170503_193149.jpg

20170503_193821.jpg

20170503_193824.jpg
 
Heb afgelopen weekend een Sprinter n de Bathe+ gezet vanwege luiheid... en heb deze niet laten intrekken. Rondje om de bus met foam, lans wisselen en afspoelen. Wel een strakke druppels @Quantoxx
 

Bijlagen

  • Mercedes Benz Sprinter 2017-04-29 - 1.jpg
    Mercedes Benz Sprinter 2017-04-29 - 1.jpg
    309 KB · Weergaven: 104
Ik snap echt niet waarom je dit zou doen, zeker niet na de Bathe+-ervaring op die RS4. Waarom zou je zo lang wachten? Het effect wordt er echt niet beter van in mijn ervaring. De 'hechting' is direct.
Omdat ik wil weten waar die grens ligt én of ik een soortgelijke situatie kan nabootsen. Tot op heden kan ik nog geen waterspots, vlekken of andere fratsen ontdekken en vraag mij dus steeds meer af of die detail (Audi S4) mijn fout was of van de eigenaar. Het vermoeden dat er binnen een week na aanbrengen is gewassen met een agressieve shampoo word zo wat meer bevestigd. :D

Het is maar mijn eigen auto, dus het is gen ramp als er iets gebeurt. :p

Ow, en daarbij wil ik ook weten wanneer foamen met Bathe+ problemen gaat geven wanneer het té warm is, bijvoorbeeld. Wassen doe ik in de avondzon/schemer, maar misschien komt er een moment/temperatuur dat ik toch nog tegen iets aanloop.



Greeeetz
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
8 april (zie mijn vorig bericht op 15 april) de auto helemaal onderhanden genomen en nu 4 weken en één wasbeurt later zag hij er vanmorgen als volgt uit:
20170505_072708 kl.jpg
20170505_072655 kl.jpg
20170505_072701 kl.jpg


Niet slecht na al dat miezer weer...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
+1 @tembaco
Bij mijn eerste gebruik van Fo Show gebruikte ik deze als detailspray (wipe on, wipe off) maar na wat gelezen te hebben op diverse fora ben ik overgegaan tot een andere werkwijze.
Ik breng deze nu aan en laat deze een minuut of 5 curen, daarna neem ik deze pas af met een schone microvezel doek.
De beading en glans zijn daarmee vele malen beter vind ik.