• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading, allemaal goed (ook op de Mini eergisteren na een klein beetje regen).
Maar diezelfde vuile regen i.c.m. het stof dat er nu is zorgt ervoor dat diezelfde Mini nu héél vuil is :(.
 
Inderdaad is auto erg smerig.

7d8c0d9be105948a543593547e049b0f.jpg


Morgen beadingshot??
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Mwha, laat ik het zo zeggen, de auto is wat stoffig en niet echt vies. Maar dat komt omdat ie meer binnen staat dan dat ie buiten komt.

De laatste keer dat ik de auto gedaan heb, was afgelopen 10 juni. Sindsdien heeft ie tot nu tegen de 600 kilometer gereden. Tussendoor 1x afgespoten in de wasbox.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Jansen
@Quantoxx,

een fles Infinity Glass Canopy en een fles wheel sealant. De vloeibare versie van de vaste wax omdat deze laatste niet meer gemaakt wordt vanwege leveringsproblemen met een bepaald ingredient ervan.
Ergens eind September komt er een opvolger van de vaste wax, zeg maar de V2 versie.

Overigens heb ik de druppels niet zelf gemaakt. Ik reed onder een fly-over door waar ze op dat moment de tramrails nat aan het houden waren omdat het zo warm is. Er vielen druppels naar beneden en net op dat moment reed ik er onderdoor. Helaas niet hard genoeg om ze eraf te laten vliegen want een paar meter verderop reed ik de parkeergarage in.

Hier een filmpje van een week oude Glass Canopy na een rit van dik 400 kilometer.

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: M3fan en RbL
Kan beter vind ik, dus nu vraag ik me af of ik ‘m slecht heb aangebracht. Auto is al wel enkele weken niet gewassen door de droogte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goh, tot een week of 2 terug had ik goede beading. Achja, komend weekend eindelijk nog eens poetsen en al een geluk vind ik waxen wel fijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wassen kan soms een hoop voor je doen. ;) De wax neemt veel vuil op en kan de beading flink slopen. Echter lijkt jouw beading nu wel erg aangetast en denk ik dat wassen ook niet veel meer zal doen. :)