• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Gyeon Prime en Cancoat van 3 weken oud.

Echt belabberd... Maar op foto 2 is goed te zien hoe vies de auto is
2b22b31d14a23a30ca190360b603b962.jpg
7474bb36423b1d8923a62464ce1fb2c9.jpg
 
Auto zit onder het zand en troep van de bomen...
Ga m dit weekend ff wassuh. Ben benieuwd! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind ze eigenlijk alle drie wel gelijkwaardig aan elkaar @m@rio. Maar inderdaad, de colli verraste positief vanochtend.
Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat het ook niet giga veel regen was, dus dat kan nog enigszins beïnvloeden.
Ik was ook wel blij dat de VI en Kudos ook mooie beading gaven. Het was toch iets te warm (in combi met zwarte lak) om lekker te verwerken. Daarom de zijpanelen van de Mégane ook lekker in de colli gezet (en voorbumper in de Fusso).

Ook wel grappig, op de Mégane bleven de druppels mooi liggen. De XC, liep het water er inmiddels van af. Nu ga ik me niet bedenken dat sheeting van colli beter is, zal meer met de hoek te maken hebben van de kap zelf.