• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vandaag stond de Altea eindelijk een keer buiten tijdens de regen, en had ik een fototoestel bij:)

Na polijsten, Dodo Juice Lime Prime Lite gebruikt en die getopt met Dodo Juice Hard Candy en Dodo Juice Rainforest Rub.
P1020015.jpg


Geen tijd meer om na het polijsten alle stappen uit te voeren dus de rest getopt met een laagje Wolfgang Fuzion.
P1020014.jpg


De waxlagen zijn van 28-03
 
Het miezert hier een beetje dus snel met de camera naar buiten......

De wolfgang fuzion:
fuzion.jpg


De DodoJuice Double waxkit:
dodojuicedoublewaxkit.jpg


Links de wolfgang en rechts de dodo kit....ik zie geen enkel verschil
p40800341.jpg
 
@ Lexus & B.K. -> bedankt :cool: afgelopen maandag een tweede laagje DJ PH Pro aangebracht en gisteren om de lekkage op te sporen de auto weer helemaal afgespoten, het water vliegt alle kanten op, de sheeting is dus ook :cool: in orde.
 
Vandaag ook maar even een beading foto op mijn Peugeot 106 Rallye gemaakt.
Wax is Dodo Juice Diamond White:

IMG_5254_copy.jpg
 

Gewassen met de twee emmer methode.
Het water was handwarm. Als wasmiddel heb ik de Dodo Juice - Born to be Mild shampoo gebruikt.

Eerst gekleid met de klei uit Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System.
Voor het eerst gedaan maar ging gewoon perfect.
Waarbij ik meteen merkte dat het om 'n nieuwe wagen ging want de klei werd haast niet vuil
maar de lak daarentegen werd wel 'super glad'. Steeds het residu afgenomen met 'n MF doek.

Als eerste laag heb ik de Banana Armour van Dodo Juice heel dun opgebracht
met 'n lake Country - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator n.0
Hierna uitgepoetst met de Dodo Juice - Supernatural Buffing Cloth. Heerlijk geurtje.

Hier tussen hoor je één uurtje te wachten alvorens de zachte wax aan te gaan brengen.

Meteen hierna heb ik de Orange Crush van Dodo Juice heel dun opgebracht
met Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator n.0
Waarna ook uitgepoetst met de Dodo Juice - Supernatural Buffing Cloth.

Men..... wat ruikt dat spul toch lekker. Uren later liep ik nog aan mijn handen te snuiven. :D

Dat waren mijn eerste ervaring met de Dodo Juice waxen. (heerlijk ruikende waxen die makkelijk op te zetten zijn)


:! gebruikte materialen. :!
01220100430012-1.jpg



Wagen staat twee dagen in de wax en na 'n buitje regen vanochtend heb ik deze foto's van het dak genomen.

0072010030007.jpg


0032010030003-1.jpg


0012010030001.jpg


(kleuren van de lak verschillen doordat de zon af en toe achter de wolken zat)

 
Heel mooi op rood, en aanlokkelijk geschreven. Het wordt steeds mooier in het Haagsche.

# RedCat kijkt in zijn verlanglijst # :-" Gaat goed komen ...

Hans
 
Ziet die purple haze pro beads er toch mooi uit zeg.. lekker vol! Misschien binnenkort eens aanschaffen :heart_eyes:
 


Opvallend dat die 'Haagenaars' zulke mooie beadings hebben.:-"


:D Zou dat aan die mooie stad achter de Duinen liggen.:D


 
SkyBuMp zei:
Ziet die purple haze pro beads er toch mooi uit zeg.. lekker vol! Misschien binnenkort eens aanschaffen :heart_eyes:

Dennis,

De pot purple haze pro mag best wel eens een keertje bij je logeren. Kun je em meteen testen. :ja

Geef maar een belletje of smsje.
 
Thanks Patrick, zal ik doen! Ik wacht even op de nieuwe bolide.. dan ff een 50/50 op de motorkap! :)^
 
Collinite 845, aangebracht op 16.04.2010 op een auto die inmiddels vol zit met saharazand, vulkaan as, stuifmeel etc. (excuses voor de matige kwaliteit foto's)

Beading001.jpg

Beading002.jpg


Duckmole
 
Jij hebt nog beading tenminste. Mijn op 16-4 aangebrachte Rubbish boys OE is (lijkt het) geheel verdwenen.

Dit weekend zat ik één gladde waterspiegel op mij motorkap. Volgens mij regent het in de omgeving van Schiphol Dasty. Aangezien ik dit met verschillende gehypte waxen heb mee gemaakt.

Denk dat ik maar op uitsluitend Collinite 915 overstap
 
Centoquarantasette zei:
Jij hebt nog beading tenminste. Mijn op 16-4 aangebrachte Rubbish boys OE is (lijkt het) geheel verdwenen.

Dit weekend zat ik één gladde waterspiegel op mij motorkap. Volgens mij regent het in de omgeving van Schiphol Dasty. Aangezien ik dit met verschillende gehypte waxen heb mee gemaakt.

Denk dat ik maar op uitsluitend Collinite 915 overstap

Rond schiphol dan praat je ook ergens over he...dat is net als naast het spoor parkeren. De meeste waxen zullen onder extreme omstandigheden ook sneller weg zijn...maar 3 weken is wel HEEL kort! Dodo is naast de "hype" zoals jij zegt.. ook gewoon goed, ik ben zeer te spreken over de Supernatural 2.0. Die blijft lang zat zitten met berg kilometers die ik afrij.

915 is ook een mooie..heb ik voor in de winter liggen!
 
SkyBuMp zei:
Rond schiphol dan praat je ook ergens over he...dat is net als naast het spoor parkeren. De meeste waxen zullen onder extreme omstandigheden ook sneller weg zijn...maar 3 weken is wel HEEL kort! Dodo is naast de "hype" zoals jij zegt.. ook gewoon goed, ik ben zeer te spreken over de Supernatural 2.0. Die blijft lang zat zitten met berg kilometers die ik afrij.

915 is ook een mooie..heb ik voor in de winter liggen!

Qua Hype doelde ik niet speciaal op Dodo waxen. De enige echte Dodo die ik zelf ken en gebruik is de Rubbish boy's Juiced edition. Puple Haze en Blue Velvet heb ik weliswaar in huis maar nog niet kunnen proberen.

Verder.. Werk ik ca 800m Helemelsbreed van schiphol dus het is een komen en gaan van vliegtuigen verder woon in er ook niet zo heel ver vandaan (alhoewel ze daar al op respectabele hoogte zitten)

Eerlijk waar Collinite is de enige die ik na de winter nog aantrof op mijn lak (2 laagjes 915 aangebracht in november). Voor de vakantie gaat die er dus weer op.