• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading van de Wolfgang Fuzion, wax zit er 2 dagen op.

DSC03764.webp

En het dak, ik ben te klein om van bovenop een foto te maken.

[ATTACH=full]73478[/ATTACH][url] e...(photobucket en youtube) hier kan neerzetten.

Bijlagen

• DSC03765.webp
    DSC03765.webp
    112,9 KB · Weergaven: 50
wat een prachtige beading 8-()) en je bent nooit te klein, de auto is gewoon te groot.

links naar youtube video's kun je tussen de tags [youtube][/youtube] zetten.

ik had de oplossing net in een topic hiet gevonden. Sommige dingen kunnen toch simpel zijn....
Er moest nog een slash bij.

Excuses voor de kwaliteit, ik stond binnen.

Zonet toen ik mijn zoon ging ophalen van school een waterdruppeltje gevolgd:

En nog een nieuwe foto van het dak, genomen vanaf de stoeprand, dan ben ik weer wat groter:-d

DSC03766.webp

Wat vind ik beading toch altijd mooi uitzien.
Heel duidelijk als een auto niet in de wax staat met dit weer.
Kijken jullie ook altijd naar andermans auto als je bv in de file staat of voor het stoplicht?
Het aantal detailers in Zuid-Limburg valt behoorlijk tegen. De meeste auto's kunnen wel wat meer verzorging gebruiken.
Maar voor de meeste mensen is een auto maar een vervoersmiddel. Totdat je besmet bent met het virus... dan kom je er maar moeilijk vanaf.

Als het geregend heeft kijk in naar alle auto's waar ik langs loop, ookal schaam ik me voor m'n eigen auto die al in 6 maanden geen wax meer heeft gezien :-/ en alleen 1 keer in de 3-4 weken gewassen wordt en nagelopen met QD+.

Maar hier in drenthe is het net zo slecht gesteld met detailers, een enkeling pakt 1 keer in de 5 jaar de valma "schoensmeer" er bij en dan is het wel weer goed.

Heb mede door hier veel gelezen te hebben ook een heel andere kijk gekregen op het NL wagenpark. Soms zie je bloedmooie auto's rijden/staan, maar gaan alle nekharen overeind, wanneer je de staat van die lak bekijkt.
Auto's kunnen dan zoveel mooier worden, door ze eens goed te vertroetelen...

Moeilijker nog vind ik het om dat aan zo iemand uit te leggen. Die van de categorie: het is maar een auto (ook al is deze auto nog zo mooi), vinden het al prima als er geen modder en stenen op het lakwerk liggen... Ik probeer het dan ook niet eens uit te leggen.

Vanmorgen op de achterklep een klein vergelijk gemaakt van Dodo Juice Supernatural 2.0 en Poorboys Natty's Paste Wax (White)
Normaal gebruik ik de blauwe Natty's op mijn auto maar nu eens geprobeerd met de witte. De wax van Poorboys ken ik al en ik vind hem heel makkelijk en zuinig opbrengen en eenvoudig uit te poetsen. Deze is opgebracht met een Lake Country Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator.
De kennismaking met de Dodo Juice Supernatural laat gemengde gevoelens achter; omdat deze wax keihard is moet je wat langer doorwerken om hem goed op te brengen. Hij is echter ook erg zuinig in gebruik. Zou dit zijn ondanks, of juist door de hardheid? Deze wax is opgebracht met een Fingermitt van Dodo Juice. Het uitpoetsen kostte me wat meer moeite dan bij de Poorboys wax.
Als het goed is moet ik de komende weken vast kunnen stellen dat de Dodo Juice wat langer goed blijft, ben benieuwd.

Net een buitje besteld om de beading mooi vast te kunnen leggen, eerst een totaalshot:

beading%20links%20dodo%20rechts%20Poorboys.webp

De linkerkant is die met de Dodo Juice Supernatural 2.0:
DSCF2050.webp

en de rechterkant is de zijde die met de Poorboys Natty's White Paste Wax is gedaan:
DSCF2051.webp

Tenslotte -gewoon omdat het hier mag- nog een mooie van de beading op het dak (ook de Natty's):
DSCF2054.webp

Vanmiddag even het dak van de golf gedaan. Excuses voor de slechte foto, maar het resultaat is er.

Monello Inizio op geel, Mezzo op oranje, Finale op wit.
Vervolgens Black Hole, EX-P, Natty's Blue

Zondag 28 maart op de Mini Meet in Mierlo mn auto na goed voorwerken voorzien van een laagje Wolfgang Fuzion en ja ik ben verliefd....

BeadingSpiegel.webp

Beadingdak.webp

Beadingmotorkamp.webp