• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

De Purple Haze Pro heeft hier een wezenlijk mindere beading met de anderen... Minder ronde beading zo op het zicht...

Maar van de beading van mijn Blue Velvet / Purple Haze combi kan ik echt niet klagen....Met wat Red Mist zit ie meteen weer op "net aangebracht"-niveau.

tamer zei:
Leuke beading van de Dodo´s. Maar wat kan je nu als conclusie trekken? Vrij weinig denk ik qua beading.

Qua structuur, geur, verwerking en beading kan ik wel een conclusie trekken dat ik de RBJE wil.
Standtijd zou 2 tot 3 maanden zijn, maar dat red ik toch niet ;)

@McShine

Klopt, heb zelf een keer Banana Armour getopt met Orange Crush en was ook helemaal super.
Dit ging mij meer om de structuur en verwerking van de waxen! En de beading is een mooie bijkomstigheid :ja

De beading van Poorboys Polish with Carnabau, nadat er is gefoamed met ssf en gewassen met Gold Class van Meguiars.
De beading valt me wat tegen, maar daartegen had mijn auto niet echt een gladde lak. Nodig toe aan een klei en polijstbeurt.
Dat is de reden denk ik van de iets tegenvallende beading.
Het is een makkelijk product om te gebruiken, easy on easy off. Ruikt lekker en laat ook een mooie glans achter.
Voor mij een goed product voor de snelle wash and wax.

Dit is m'n beading na een winter in de mothers carnauba wax gestaan te hebben.
Is wel al 4 dagen niet meer gewassen.

DSCF4364.webp

DSCF4366.webp

DSCF4367.webp

Dat ziet er inderdaad nog heel goed uit na al die maanden! Ik heb nog nooit een wax van Mothers Wax geprobeerd, lees er ook weinig over op dit forum. Wordt eens tijd om dit in de gaten te houden.

Beading van de Autoglym glass polish.
Blijft mijn favoriete glas cleaner, en het is eens wat anders dan pics van wax beadings:-d
21epxmc.webp

2a8lovb.webp

wax in gallons... meguiars had geloof ik een wax die in gallon's werd uitgebracht:-"

@jim
ziet er top uit!! is dit alleen van de glasscleaner??
die van meg's (nxt glasscleaner) bead / sheet ook wel een beetje , maar niet zo erg als die van jou!

ik hoop op regen o i d vanacht!! kan ik morgen mijn beading laten zien:love
zymol bied zo verschrikkelijk mooi!

fotos zijn niet geweldig (cam lag thuis, en had hier alleen een 100euro compact)

maar het geeft een beeld... ik ben er iig weg van.

4b866a6b9296e-DSCN1436.webp

4b866a9bcc18e-DSCN1439.webp

4b866ac336d5a-DSCN1440.webp

Heeft iemand een idee of EX-P nog beading geeft (zonder wax erover heen). Ik heb hem in september aangebracht, maar ik kan me niet meer goed herinneren of die nu ook echt een goede beading gaf (meen van wel).

Is het niet zo dat een sealant vaak geen beading geeft?

zymol patrick!!
geef nou maar toe dat je hem mist:lol
bead als een idioot.. foto's doen het geen eer aan..
echt bizarre beading, een stuk beter als 845 / natty's / rbje

houdt alleen een stuk minder lang

@ Aron. Ik heb tegenstrijdige verhalen over Zymöl gelezen ("ga alleen voor de duurste, de goedkoopste zijn overpriced" ), maar zo te zien is de beading wel erg mooi. :love