• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

ach.. iedereen moet ergens tevrede / ontvreden over zijn..

ik vind het werkelijk een briljante wax.. geen twijfel over mogelijk..

ik heb hem destijds voor een leuke prijs gekocht..

wat patrick zegt (je word genaaid & principe kwestie) tsja, kan hem er geen ongelijk in geven.. de marketing strategie is wat vreemd, maar dat vind ik ok van swissvax..

ik kon toen (mede dankzij mk-us) voor een leuk bedrag een potje kopen, samen met de hd cleanse..

ik ben super tevrede, mijn lak trekt hij echt in, als je hem erop smeert heb je oiets van.. woow, dit gaat snel te dik!! maar als je de hele auo gedaan heb, en je komt aan de voorkant, had ik zoiets van... huuuhh?? waar is het allemaal gebleven??

ik heb hem een keer machinaal geprobeerd, maar nee, daar is hij niet echt geschikt voor.

met een rond handpadje, kan je heeeeel snel een auto waxen, gezien hij best heel olie-actig word..

ik wil hem nog een keer naast fuzion testen (heb die alleen nog niet in mijn bezit) maar zoiezo gaat hij hier absoluut niet meer weg..

nu kan ik nog 3 a4-tjes vol tikken, maar als je het mee wil maken, moet je gewoon even langskomen / ook een potje bestellen

Goed dat je er tevreden mee bent. :-)^ Over de prijs-kwaliteits verhouding van swissvax of zymol hoef ik het niet te hebben, dat is al vaker behandeld heb ik zo het idee. Iets wat 5x duurder is, hoeft niet 5x beter te zijn. Dat geldt niet alleen voor wax, maar ook voor zoveel andere dingen. Het gaat ook om 'gevoel': Zymol geeft jou dat gevoel, zoals raceglaze 55 mij dat gevoel geeft. Dat je hem ook nog eens voordeliger hebt kunnen krijgen is helemaal beter.

ok. weer on topic.

OK, ik weet het, het is niet de beading van een vers gewaxte auto, maar ik wilde het toch even laten zien (excuses voor de telefoon-kwaliteit foto's):

1 laag (op de motorkap zaten 2 lagen, maar ik zie geen verschil) Collinite's 915.

Aangebracht op 22 november 2009, dus al meer dan 3 maanden (en dik 11.000 sneeuw-, ijs- en pekelellende kilometers) geleden.

16314942.webp

290876fb.webp

De auto is 3 weken geleden voor het laatst gewassen, anders was de beading nog beter geweest. Tussentijds is de waxlaag niet geboost (met bijvoorbeeld Poorboys QD+).

Ik weet al wat er volgend jaar weer als winterwax op de auto komt :love

Ik kan geen plaatje ervan vinden, maar zo zou de beading van SN niet mogen zijn, normaal zijn ze echt mooi. :weetniet

Euhm, per ongeluk de verkeerde Peugeot staan fotograferen? :weetniet
Ik zou van een verse laag SN ook wel wat meer verwachten (gezien eerdere foto's).

Overigens viel mij vandaag een soortgelijke beading op bij m'n 845, terwijl dat eerst nog helemaal OK was.
Zit er iets in het regenwater ofzo? :-b

Gaan we slaan??? :'(
Niemand je ooit geleerd dat je geen vrouwen mag slaan? ;-p (en nou niet aankomen met: jij bent geen vrouw, blablabla).
Goed, back on topic maar weer!