• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Een klein stukje van het dak bij zonsopgang


2699302798_8e876cda0d_o.jpg



Gebruikte waxen: M21, M16 en Ultimate quik detailer
 
  • Leuk
Reactions: Ravish
Het valt mij op dat bij Poorboys minder kleine druppeltjes zijn en juist meer grotere druppels. Overigens wel erg mooie foto's.
 
Ik denk dat de stap 3 al lang weg is ,dit lijkt me nog de tech wax te zijn..
Die beading krijg ik bij onze toyota's ( met tech wax ) ook te zien na een paar weken .
 
White Collar zei:
Hier een fotootje (van matige telefoonkwaliteit, waarvoor excuses) van het dak van mijn auto, dat in de Dodo SN 2.0 staat.
matig? valt reuze mee. Ik had gisteren ook van de grote water "plasjes" op het dak van mijn auto.

Vanochtend. Meguiars DC step 3 wax.
twingo_water_beading_small.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wolfgang Fuzion, 4 weken geleden aangebracht en vorige week nog gewassen:
IMAGE_017.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ravish
Nog steeds mooi, maar je ziet de 'hoogte' van de druppels wel afnemen he? Meestal zijn de druppels na de eerste keer wassen al niet meer zo extreem mooi rond als wanneer de wax er net op zit. :auw
 
Wat jij bedoelt is na al een paar dagen weg. Zodra er vuil op de wagen zit is het al een stuk minder. Dit is na ruim 200km rijden en dan vind ik het echt geweldig!
 
Hij is wel ook niet pas gewassen ,de beading is na het wassen meestal terug een pak mooier..,^^
 
Hierbij ook mij beading foto's :

2 weken geleden de Astra na het clayen in de NXT 2.0 wax gezet.
Hierna is er een 450 km mee gereden.

CIMG0552.jpg


CIMG0553.jpg


Benieuwd wat jullie op / aanmerkingen zijn :D

Gr. Arjan
 
de Beading van de XXX Hard Core - Pure White Carnauba - Paste Wax - 235gr zondag aangebracht. sorry voor de slechte kwaliteit van de foto maar is metd e telefoon gemaakt

09122008199.jpg
 
Ondanks al het vuil toch nog een mooi beading en sheeting van de Dodo Juice Hard wax (ondergrond NXT paste wax 1.0 dan een laag Diamond White, tweede laag Hard Candy)

Image191.jpg


Image192.jpg


Image193.jpg


Image194.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ravish
d8 vanmorgen ook even te gaan genieten van mijn beading, maar helaas, de auto was zo glad dat er geen druppel op bleef liggen, elke andere auto zat onder de druppels behalve de mijne.
 
ben er zelf ook tevreden mee hans. gister de golf gewassen, nu 4wkn na het aanbrengen van de wax en een 2000km verder en de beading is nog steeds super!
 
hmmm, gistermorgen met de dikke mist een redelijke beading op een auto die nieuwe wax nodig heeft
1,5 week geleden nog snel met UQD gedaan; verbaasd me dit spul want ik heb al 2 keer gewassen.

2rdjnu9.jpg