• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

PM tje liet even op zich wachten. In ieder geval is hij nu niet meer leesbaar. Anders even de foto simpel bewerken in Paint
 
Voor mij ook de eerste keer met foto nucket,maar hoop ik toch gelukt is en zo niet dan word het formaat wel aangepast door een van de mod.
Het opeltje met een laagje 845 gedaan in Rotterdam wat een dag trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2eywd3k.jpg


natty's paste wax :cool:
 
Zojuist ook maar even een beading foto gemaakt van de supernatural.
p3120557.jpg

Gisteren vers aangebracht met de hand(aangezien het anders niet te doen was)
 
  • Leuk
Reactions: Vikash
k weet niet of het veel effect aan de beading heeft, maar ik had eerst een laagje black hole gelegd, dan een laag white fantastic van dodo. en dan de natty's.

Ik vind het ook wel mooi. Alhoewel die supernatural van enkele posts hierboven toch ook wel 8-()) prachtig is!
 
Supernatural is zeer knap ,maar niets kan op tegen een verse laag Collinite..

Fuzion ga ik zaterdag even testen ,dus die kan ik nog niet meetellen.
 
Dibbuz...wow ! De Fuzion blijft voor mij de ultieme beading geven. De SN is een goede 2de maar de Fuzion schopt echt kont! :)^
Iemand die hier nog over heen kan? Misschien iemand met de E-zyme?
 
Dirk zei:
Zojuist ook maar even een beading foto gemaakt van de supernatural.
p3120557.jpg

Gisteren vers aangebracht met de hand(aangezien het anders niet te doen was)

Dat is geen beading, dat zijn zwevende pareltjes!! :heart_eyes: De mooiste in dit draadje! Hulde!
 
  • Leuk
Reactions: Vikash
De SN ziet er hier rommeliger uit dan de Fuzion. Een beetje zoals het merk Dodo uitstraalt, speels en rommelig. Het verbaasde mij een beetje dat het zulk top spul blijkt te zijn. De Fuzion komt dicht bij perfectie. Alsof een robot 's nachts die druppels systematisch heeft neergelegd.
 
Mijn beading is regen, dauw ziet er weer veel fijner in. Dodo is echt goed spul, niet te onderschatten!
 
Dibbuz zei:
Mijn Fuzion is zeker niks... :sob:
Wehehe nee dat ook weer niet!! Je kunt wel duidelijk het verschil zien tussen de Dodo SN en de WG Fuzion. Ik weet niet of dit te maken heeft met de manier waarop het water gevallen is (dauw/regen/motregen) of dat het echt de eigenschappen van deze twee waxen is.

Zodra het lekker weer is ga ik de SN2.0 weer uit de kast halen voor n dikke wetlook! :heart_eyes:
 
Er komt een mooie test aan als ik de tijd heb! Tussen 3 waxen... Wolfgang, SN en ...... ;)