White Collar zei:Dat is geen beading, dat zijn zwevende pareltjes!! De mooiste in dit draadje! Hulde!
ik zeg van 'eens'! supermooi, prachtfoto ook!
White Collar zei:Dat is geen beading, dat zijn zwevende pareltjes!! De mooiste in dit draadje! Hulde!
Centoquarantasette zei:Even een vraagje over beading en waxbescherming. Op mijn wagen zit sinds 3 weken Collinte 476s. Zowaar een wax die niet erg snel van je lak verdwijnt.
Maar wat ik met deze (en tot nu toe ook de ander waxen die ik geprobeerd heb); Ik heb één a twee keer leuke beading en daarna zie ik alleen nog van die enorme grote onregelmatig gevormde beads.
Kan ik de beading zoals op de foto's staat alleen maar verwachten op brandschoon gewassen lak of vormen beads zoals deze zich ook op lak die zeg 1 of 2 weken niet gewassen is. De auto wordt namelijk niet wekelijks gewassen.
Als beading van uitgewerkte wax er zo uitziet ( zoals Tim schrijft) heb ik nog nooit een wax gehad die langer dan 2 weken blijft zitten. Zo ziet het dat van mijn Alfa er nu 3 weken na het waxen dus ook uit
Wie weet raad?
Dibbuz zei:Er komt een mooie test aan als ik de tijd heb! Tussen 3 waxen... Wolfgang, SN en ......
Zie ik enige verband? Ik werk op schiphol-oost en mijn auto staat naast het KLM jet center op schiphol-oost.stimpy68 zei:Dat zou wel eens kunnen kloppen, mijn buurjongen werkt op schiphol en zijn auto is sneller vies en moet vaker gewaxed worden dan andere auto´s Waarschijnlijk kerosine van de vliegtuigen.
Ik had iets gedaan ja maar helaas zag ik weer wat swirls de week erna en toen heb ik opnieuw de motorkap gepolijst. Maar er komt een test aan met de RG 42,55, Fuzion en SN!Rubba zei:En Dibbuz, al tijd gehad?
-Vanquish- zei:Hoeveel tijd zat er tussen het aanbrengen van iedere laag? Had je ervoor ook alle andere stappen zoals kleien uitgevoerd?