• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Een week oude Meguiars Ultimate Paste Wax. Je suis content.

IMG_1594.jpeg
 
2 jaar oude cancoat evo met 9 maanden oude kamikaze overcoat op de Lexus (grijs). En een maand oude cancoat evo met 2 weken oude kamikaze overcoat op de bmw (groen).
 

Bijlagen

  • 119C2D8E-F5AE-45FB-894C-A0E19D2F7680.jpeg
    119C2D8E-F5AE-45FB-894C-A0E19D2F7680.jpeg
    192,2 KB · Weergaven: 42
  • CAF12894-B8CB-429A-B45B-BEE8C5C3E063.jpeg
    CAF12894-B8CB-429A-B45B-BEE8C5C3E063.jpeg
    164,5 KB · Weergaven: 43
Op zich vind ik het wel aardig werken, het dak raak toch altijd wel verzadigd met water na verloop van tijd.
Het aanbrengen vind ik makkelijker dan die van Gyeon, tast ook minder de rubbers aan mochten wat morsen.
Wat waterafstotendheid betreft komt het beetje zelfde over. Heb nog een fles van Ultramar liggen maar dat durf ik eigenlijk niet et gebruiken, ooit eens als proef gekregen. Ziet er op de filmpje wel goed uit.

Zijn er echt producten waarbij je kap echt bij langdurige regen waterafstotend blijven???
 
Ik vind dat er andere producten zijn die duidelijk betere waterafstotende eigenschappen laten zien. Maar misschien dat deze wat langer zichtbaar zijn werking blijft doen en makkelijker te verwerken is zoals je al aangeeft.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Eentje is een merk welke CC niet verkoopt maar als ik de video's mag geloven, lijkt Gyeon fabric coat erg gelijkaardig te zijn. De andere is Sonax, van prijs vind ik deze goed meevallen maar heb dit nog niet getest op een cabrio dak, wel ander textiel.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Beadmaker/Dreammaker mix (10:1) op een paar maand oude Collinite 845 wax:



20230713_091028.jpg
20230713_091014.jpg


Beadmaker aan aangebracht als topper op mijn Glaco DX coating. Die had toch na 2,5 maand wel wat degratie.
Water liep helaas toch minder mooi van het raam tijdens het rijden dan bij het aanbrengen van het product.
Maar met BeadMaker als topper toch wel weer mooi kunnen boosten.
20230713_091018.jpg


Hier nog een videootje waarbij je een impressie hebt. Welliswaar wel op lage snelheid +40km/u, dus het echte wegspoelen van het water zie je niet echt zoals op de snelweg. Maar toch al een stuk beter zicht in dit noodweer dan zonder coating denk ik zo ;).
(Focus ligt in de video op de druppels zelf, maar in real life zie je natuurlijk veel beter door de beading heen dan dat plakkerige water als je geen coating zou hebben)