• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

CSF Ceramic Crystal Coating Wax.

20230730_132953.jpg


Het is een geforceerde beading, zo uit een flesje wat water laten vallen. Valt een beetje tegen maar ik denk dat een echte regenbui voor een veel mooiere beading zorgt.
 
Laatst bewerkt:
Over al die glass selants gesproken..

Nieuwe video van forensic detailing channel

conclusie:
Voordeel: ik heb de goede keuze gemaakt
Nadeel: waarschijnlijk is h2go over een week uitverkocht :weary_face:
Zal het filmpje zo ook eens kijken.
Heb er nu Nanolex Ultra Glass op. En dat bevalt ook zeer goed. Zelfs na 9 maand geen stukken waar het weg is gesleten. Ja tuurlijk. Het word wat minder. Maar ik ben onder de indruk :innocent:
 
Wel balen om met deze weersomstandigheden vakantie te moeten vieren... Maar de beading is oké. Donderdag voor vertrek de auto gefoamd met Monello Artico snow foam, gewassen met Poorboys. Had eigenlijk geen tijd meer om de lak voor te bereiden voor een wax. Wou wel met een schone auto vertrekken en het liefst ook nog een beetje bescherming erop. IK had nog een wax staan uit mijn tijd voordat carclean bekend werd voor mij. In de begin periode voor mij dat ik m'n auto 'glimmend' wou hebben... Misschien maar beter om hier niet te noemen.
 

Bijlagen

  • IMG_20230729_090350.jpg
    IMG_20230729_090350.jpg
    599,6 KB · Weergaven: 45
  • IMG_20230729_090344.jpg
    IMG_20230729_090344.jpg
    458,7 KB · Weergaven: 49
  • IMG_20230729_090401.jpg
    IMG_20230729_090401.jpg
    351,1 KB · Weergaven: 48
Zal het filmpje zo ook eens kijken.
Heb er nu Nanolex Ultra Glass op. En dat bevalt ook zeer goed. Zelfs na 9 maand geen stukken waar het weg is gesleten. Ja tuurlijk. Het word wat minder. Maar ik ben onder de indruk :innocent:
Deze ga ik ook weer aanbrengen als de Soft99 Glaco uitgewerkt is, de Glaco werkt bij mij vanaf 50km/u maar de Ultra Glass deed het vanaf 30km/u. De Glaco is wel vele malen makkelijker aanbrengen daarentegen
 
@Nick Bakker - Gefoamed met 1:15? Ziet er wat slapjes uit.
@schaef - Alleen gewassen, geen LSP?
Nanolex Wash Coat op Nanolex coating van een jaartje oud dacht ik maar heb het forum even door gelopen zie dat de Audi alweer 3 jaar in de coating staat. Dus eerdaags maar weer een nieuwe laag aanbrengen mag ook wel want er zitten in de zwarte gedeeltes van de auto best wat plekjes die gepolijst mogen worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Nick Bakker - Maak meestal een mengsel van zo'n 500ml. (1:10) Maar dit gaat uit de losse pols, dus het zal vaker 1:8 zijn ofso. Zolang de auto niet in de zon staat, wil ik ook nog wel eens een paar minuten wachten voordat ik heel goed afspuit. (Alles daadwerkelijk raken met de harde straal van de HD, niet alleen effe afspoelen, zeg maar. Eigenlijk is het niet of ik de auto sta te spuiten met lak, nauwkeurig)