Volg de video hieronder om te zien hoe je onze site als webapp op je startscherm installeert.
Let op: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carclean.com - The Car Care Shop
Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.
Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.
Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
Advies op maat door vakkundige medewerkers
Ongekend groot assortiment
Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Quantoxx ik moet zeggen dat de auto niet echt schoon was...
er word momenteel bagger weinig mee gereden, dus heb hem ingefoamd met touchless en daarna afgespoten en weer ingespoten met bathe+ dat zal ook een islechtere beading kunnen veroorzaken aangezien de oppervlaktespanning toch anders zal zijn met een wat vuilere lak.
(ik had weinig tijd maar werd met de minuut nieuwschieriger)
Fantastische mooie beading...en in het echt zal het waarschijnlijk nog veel beter zijn.
Ik heb hier nog een nieuwe Gyeon Pure staan, niet de Evo versie. Is het mogelijk om dit in openlucht aan te brengen? Ik heb wel een garage, maar niet ruim genoeg om makkelijk rond te lopen voor het aanbrengen van een coating. Hij zou wel nadien direct de garage in kunnen.
@Morpheus02007 persoonlijk zou ik dat niet aanraden. Pure Evo heeft een zeer lange verwerkingstijd. Evo (niet pure) komt zeer nauw qua aanbrengen en afnemen per vlak (+/- 50x50cm). Dit lijkt me buiten echt een uitdaging. Ook is het uitpoetsen van de niet-Evo echt wel veel stroever dan de Evo.
Beading van deze morgen op een vuile wagen.
De wagen heeft er ondertussen dik 2500 km opzitten na een retourtje Spanje.
De wagen is voor vertrek behandeld met Carpro essence hybrid energy (vergelijkbaar met Gyeon Primer) welke ook silica deeltjes op de lak achter laat.
Deze stond intussen ook al 2 jaar op een schap stof te happen.
Als afwerking de alom gekende Gyeon wax gebruikt.
Aangezien Gyeon adverteert dat de wax ook op een coating gebruikt kan worden, leek mij deze combo ook mogelijk.
Jaa, die beadig is wel top hoor van Gyeon wax! Alleen standtijd van de wax zelf valt mij tegen. Dus, mooi product om een aantal keer per jaar te smeren om je coatinglaag te boosten
Hier wil ik binnenkort ook beide auto's een laagje Gyeon wax geven. Gewoon omdat het kan.
Jaa, die beadig is wel top hoor van Gyeon wax! Alleen standtijd van de wax zelf valt mij tegen. Dus, mooi product om een aantal keer per jaar te smeren om je coatinglaag te boosten
Hier wil ik binnenkort ook beide auto's een laagje Gyeon wax geven. Gewoon omdat het kan.