• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Kamikaze Collection - Enrei
IMG_9808.JPEG
IMG_9809.JPEG
 
@Quantoxx ik moet zeggen dat de auto niet echt schoon was...
er word momenteel bagger weinig mee gereden, dus heb hem ingefoamd met touchless en daarna afgespoten en weer ingespoten met bathe+ dat zal ook een islechtere beading kunnen veroorzaken aangezien de oppervlaktespanning toch anders zal zijn met een wat vuilere lak.
(ik had weinig tijd maar werd met de minuut nieuwschieriger)
 
Fantastische mooie beading...en in het echt zal het waarschijnlijk nog veel beter zijn.

Ik heb hier nog een nieuwe Gyeon Pure staan, niet de Evo versie. Is het mogelijk om dit in openlucht aan te brengen? Ik heb wel een garage, maar niet ruim genoeg om makkelijk rond te lopen voor het aanbrengen van een coating. Hij zou wel nadien direct de garage in kunnen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Morpheus02007 persoonlijk zou ik dat niet aanraden. Pure Evo heeft een zeer lange verwerkingstijd. Evo (niet pure) komt zeer nauw qua aanbrengen en afnemen per vlak (+/- 50x50cm). Dit lijkt me buiten echt een uitdaging. Ook is het uitpoetsen van de niet-Evo echt wel veel stroever dan de Evo.
 
  • Leuk
Reactions: Morpheus02007
Beading van deze morgen op een vuile wagen.
De wagen heeft er ondertussen dik 2500 km opzitten na een retourtje Spanje.

De wagen is voor vertrek behandeld met Carpro essence hybrid energy (vergelijkbaar met Gyeon Primer) welke ook silica deeltjes op de lak achter laat.
Deze stond intussen ook al 2 jaar op een schap stof te happen.
Als afwerking de alom gekende Gyeon wax gebruikt.
Aangezien Gyeon adverteert dat de wax ook op een coating gebruikt kan worden, leek mij deze combo ook mogelijk.

Valt me in elk geval niet tegen!

IMG_4862.jpg


IMG_4863.jpg
 
Jaa, die beadig is wel top hoor van Gyeon wax! Alleen standtijd van de wax zelf valt mij tegen. Dus, mooi product om een aantal keer per jaar te smeren om je coatinglaag te boosten :D
Hier wil ik binnenkort ook beide auto's een laagje Gyeon wax geven. Gewoon omdat het kan.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Ja klopt standtijd op een coating is niet heel lang, weet niet als je het als standalone gebruikt of het dan langer zijn werk doet.

Maar heb het van het weekend ook weer aangebracht en het is zo makkelijk dat het eigenlijk niet eens zo erg is als het wat korter werkt.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Nick1407
Jaa, die beadig is wel top hoor van Gyeon wax! Alleen standtijd van de wax zelf valt mij tegen. Dus, mooi product om een aantal keer per jaar te smeren om je coatinglaag te boosten :D
Hier wil ik binnenkort ook beide auto's een laagje Gyeon wax geven. Gewoon omdat het kan.
Dan vraag ik me af, op een coating, zou ceramic detailer niet net zo makkelijk zijn?