• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Fusso Coat na 1 maand op de velgen.
IMG20230917184633.jpg
 
@Josie Ik heb vd week voor het eerst dreammaker gebruikt. Ik vond de applicatie een beetje vreemd. Het product voelde best dik / stroperig. Maar afnemen ging wel weer prima.
 
Yep, ik dacht precies hetzelfde, toen een video gezien over de “cleanmaker “ mix
niet zo stroperig, nog makkelijk om af te nemen , extra glans en minder last van stof.
Ik gebruik het na iedere wash, zeer tevreden
 
  • Leuk
Reactions: schaef en RoyR
Jammer dat je niet zo makkelijk korte videos kan uploaden, maar net met die hoosbui zag je heel duidelijk welke auto’s wasstraat wax gebruikten en die van mij in de coating stond, daar kon de regen niet tegen op :)
 
  • Leuk
Reactions: schaef en Zrobb
Yep, 10% dreammaker.
Ik vind het heel fijn maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Trouwens, mijn beadmaker is bijna op, als jij iets “super speciaal” vindt, let me know, ik wil graag andere producten proberen ;)
 
@schaef
gelijk 3 nieuwe producten wordt een beetje te gek :p
welke van de drie als u eentje mag kiezen?
net even gekeken en een lichte voorkeur voor Gyeon ceramic detailer maar ik heb geen coating maar een wax, is dat een probleem?
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Wil je crazy beading zien? Doe dan 50% demi water en 50% Sonax BSD en gebruik die als drooghulp. Zeer duurzaam, zeer mooie beading en niet zo grippy als dat je het puur zou gebruiken als detailer.

Wil je een spray sealant die zo resistent is dat het zelfs Gyeon CanCoat Evo weet te verslaan, makkelijk aan te brengen is en ook nog eens goedkoop is....Turtle Wax Seal and Shine...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Josie en RoyR
@schaef
gelijk 3 nieuwe producten wordt een beetje te gek :p
welke van de drie als u eentje mag kiezen?
net even gekeken en een lichte voorkeur voor Gyeon ceramic detailer maar ik heb geen coating maar een wax, is dat een probleem?
Dat is geen probleem ,ceramic detailer neemt echt super easy streeploos af.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@schaef
gelijk 3 nieuwe producten wordt een beetje te gek :p
welke van de drie als u eentje mag kiezen?
net even gekeken en een lichte voorkeur voor Gyeon ceramic detailer maar ik heb geen coating maar een wax, is dat een probleem?
Ja 3 is wel wat veel zelf heb ik er denk ik een stuk of 6 staan :p en ja dan heb je keuze genoeg om te kiezen waar je op dat moment zin in hebt.
 
Van sommige dingen heb je nooit genoeg.

Ik heb:
- Sonax BSD
- Turtle Wax Seal and Shine
- P&S Beadmaker
- P&S Dreammaker
- Kenotek Showroom Shine
- Meguiars Hybrid Ceramic Detailer
- Meguiars Hybrid Ceramic Wax
- Meguiars Fast Finish
- Menzerna Powerlock Ultimate Protection
- Colinete 845
- Fusso Coat Light

En ik ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten.
 
Ik kan me goed voorstellen, als iemand in het wereld van detailing terechtkomt, veel producten wilt testen, 2 of 3 lijkt mij meer dan voldoende, als eentje op is, misschien wat anders kopen.
Ik heb BSD, dreammaker en beadmaker, graag wil ik anders proberen, maar eerst, opmaken :p
 
Wil je crazy beading zien? Doe dan 50% demi water en 50% Sonax BSD en gebruik die als drooghulp. Zeer duurzaam, zeer mooie beading en niet zo grippy als dat je het puur zou gebruiken als detailer.

Wil je een spray sealant die zo resistent is dat het zelfs Gyeon CanCoat Evo weet te verslaan, makkelijk aan te brengen is en ook nog eens goedkoop is....Turtle Wax Seal and Shine...
Ohhhh, je post gemist :oops:

BSD heb ik al, ook 50/50 met demi water, wordt gebruikt idd als drooghulp en meestal gebruik ik daarna dreammaker/cleanmaker voor extra gloss.
Turtle wax seal and Shine is een oudere product, ik kan het niet vinden op de webshop van CC, of heeft een andere naam?