• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ken je dat niet? Heeft de chemische resistentie van een kakkerlak die een nucleaire oorlog kan overleven :laughing:

Hier is de link.


Check YouTube eens en prepare to be amazed.

Btw...Die staat bij CarClean onder de naam Sealant. Maar dat is wel de juiste Seal N Shine.

Hier is de mijne ook gekocht bij CarClean 2 jaar geleden ongeveer...dus zeer zuinig in gebruik.
IMG20230920192117.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ken je dat niet? Heeft de chemische resistentie van een kakkerlak die een nucleaire oorlog kan overleven :laughing:

Hier is de link.


Check YouTube eens en prepare to be amazed.
7

Btw...Die staat bij CarClean onder de naam Sealant. Maar dat is wel de juiste Seal N Shine.

Hier is de mijne ook gekocht bij CarClean 2 jaar geleden ongeveer...dus zeer zuinig in gebruik.
Bekijk bijlage 164791
I see…
bedankt
@Soepergrover

IMG_1883.jpeg
 
Mohs evo+cc evo ong 6 maanden oud

IMG_9007.jpeg


IMG_9005.jpeg

Enkel na een wekelijkse BH touchless + afspoelen (met al die regen is elke week een contact wash toch een onbegonnen taak) volledig wasje doe ik nu 1x per 4 weken
De snelheid van de sheeting is niet meer zoals vers, maar voor twee weken geen contact wash not too bad
 
Laatst bewerkt:
TW seal &shine, aangebracht afgelopen weekend

Bekijk bijlage 164972

Bekijk bijlage 164973Ik heb verder niet echt verstand van maar imo, beter dan beadmaker
Zeer mooi, en al zeker voor die prijs...en nog meer als je ziet hoe lang het blijft zitten. Ik heb het ongeveer een jaar geleden op het panoramisch dak van onze Skoda Roomster gelegd, en nog steeds zit het er op.

Onklopbaar in prijs/kwaliteit/gebruiksgemak en wordt veel over het hoofd gezien...Maar Turtle Wax zelf beseft dat hun Seal N Shine duurzamer en meer chemisch resistent is dan hun duurdere hybrid solutions gamma spray waxen en sealants.
 
  • Leuk
Reactions: Josie
Ik heb het ongeveer een jaar geleden op het panoramisch dak van onze Skoda Roomster gelegd, en nog steeds zit het er op.
Heb je de fles op het dak gelegd, of staat de auto zeker al een jaar ongebruikt in de garage?
Ondertussen elke week de auto wassen en/of foamen met Bathe+, Wetcoat of loopt de auto na met een quick detailer... niet beseffend dat er iedere keer een beschermend laagje achter blijft.

Je kan me veel vertellen, maar dit geloof ik absoluut niet :joy:
 
Een jaar? Dat zou geweldig zijn :heart_eyes:
Ik zit te de denken, is er iemand op het forum die zijn autootje na het wassen en of een andere product gebruikt? Zegt maar, wetcoat, BSD om het drogen, beadmaker, quickdetailer? Ik denk dat iedereen iets gebruikt om toch een beschermend laagje te houden/verbeteren, toch?
 
Minstens al een jaar standtijd? :O Dan kan vrijwel elk merk inpakken en wegwezen.
Minstens heb ik niet gezegd... uiteraard is de auto gewassen ondertussen en soms eens voorzien van een laagje Nanolex Washcoat en staat hij in de garage 's nachts. Maar verder is er niets aan toegevoegd of behandeld. Het is de auto van mijn vader zaliger en niet de mijne dus ik steek er niet zoveel tijd in, hij wordt enkel gebruikt om boodschappen te doen. Maar op het glazen dak is nog steeds bescherming te zien als het regent. Na zoveel maanden...ik zweer het. Ik heb geen aandelen van Turtle Wax dus waarom zou ik dat anders zeggen?
 
  • Leuk
Reactions: Josie
Een jaar? Dat zou geweldig zijn :heart_eyes:
Ik zit te de denken, is er iemand op het forum die zijn autootje na het wassen en of een andere product gebruikt? Zegt maar, wetcoat, BSD om het drogen, beadmaker, quickdetailer? Ik denk dat iedereen iets gebruikt om toch een beschermend laagje te houden/verbeteren, toch?
Ik gebruik Sonax BSD soms als drooghulp maar wel 50/50 verdunt met demi water, je legt dan ook een laagje BSD aan bij het drogen en is zo grippy niet als bij puur gebruik. Ook Poorboy's Spray and Wipe als ik zelf nog iets wil aanbrengen als bv Fusso Coat. Dan hoeft en moet er geen bescherming in te zitten en is het enkel en alleen als drooghulp. Kenotek Showroom Shine is ook goed.
 
Al moet ik wel zeggen dat bij mij destijds de twhs ceramic spray met twee lagen wel een half jaar redelijk goed zijn werk deed, daarna werd het wel een stuk minder