• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@Smotske
Ik wilde net zeggen, zo heel goed vind ik het niet. Maar toen zag ik de tekst onder je video pas. Die kleine druppels die dan blijven liggen maakt zicht dan inderdaad nog moeilijk. Dat had ik dus na 2,5 maand met glaco dx ook weer. Nu met beadmaker erover lijken de druppels wat groter te zijn omdat sheeting beter lijkt te werken.

Zag in het wat hebben we gedaan topic ook al mensen klagen over gyeon glass+. Misschien toch wegblijven van glasproducten van gyeon

Eergisteren ook een filmpje gemaakt van de beading van de het dak dat ik twee maanden geleden in de Gtecniq Fabric Coat heb gezet.

Heerlijk filmpje! Blijft altijd mooi om te zien hoe het water zo weg loopt.
 
Yep. Kleine tegenvaller van m'n favoriete merkje.
Binnenkant van de ramen maak ik schoon met Gyeon Prep. Perfect. Buitenkant blijft Ceramic Detailer.
 
Dodo juice -purple haze
Ongeveer 1 uur geleden aangebracht en toen begon het uit het niets te regenen dus naar buiten gesprint om foto’s te maken
IMG_5534.jpg
 
Yep. Kleine tegenvaller van m'n favoriete merkje.
Binnenkant van de ramen maak ik schoon met Gyeon Prep. Perfect. Buitenkant blijft Ceramic Detailer.
Kan het niet zijn dat er in die week stof en vuil zich aan je ruit heeft gehecht en het daardoor slechter wegloopt ?
Wellicht dat 1x wissen al een heel ander beeld geeft ?
 
Vuil en stof zou wel erg weinig zijn dan. Paar keer gewist, maar bleef zou. Na dit filmpje hebben genomen de wissers maar op automaat stand gezet. Moest even zoeken naar het knopje :p
 
Gyeon Pure Evo van 1,5 jaar oud op een niet geheel schone auto (ok niet smerig):

D7DC5816-3F95-48F4-B5D9-45F71CD215F9.jpeg


B8F70A13-4DF5-4BCC-ADDA-DCC63173F863.jpeg


Gezien de leeftijd van de coating, het feit dat de auto best wat stoffig was en ik bij de laatste wasbeurt geen topper heb gebruikt, vind ik het er nog best netjes uit zien. Sinds aanbrengen van de coating zeker 20k mee gereden. Met aftoppen Bathe+ en een een of twee keer Gyeon wax moet die het komende winter nog wel volhouden. Volgend voorjaar opnieuw coaten, wellicht dan Mohs proberen.
 
Beading op het zijpaneel, gisteren gewaxt. Was alleen aan de deuren toe gekomen, dus de grens ligt bij de rode lijn.
Ik zie eigenlijk geen verschil tussen de druppels? (mogelijk zit er op het overige gedeelte nog een restje vloeibare wax van de wasbox-vorige week woensdag erop gedaan)
P_20230727_165554_1.jpg
 
Ik vind voornamelijk de werking van zo'n product belangrijk bij daadwerkelijke regen. Ik gebruikte zelf altijd graag de RainX/Kleervue omdat dit simpel in gebruik was en letterlijk geen drol kostte. Bij deze producten sloegen de regendruppels ook niet kapot in vele kleine druppels waardoor je alsnog een waas op de voorruit kreeg die alleen bij hogere snelheden snel genoeg afsheette. (Wegsheete?)

Inmiddels heb ik alleen Bathe+ op de voorruit en doet ook prima z'n ding. Ik heb wel ergens het idee dat een specifiek product het nét wat beter doet.